opdater formular
Fra : Rasmus

Dato : 30-06-02 15:27

HEj

Jeg poster dette indlæg her da jeg arbejder med en PHP side, men
er ikke helt sokker på hvordan problemet skal løses og med hvad.
Jeg har en formular med nogle tekstfelter og radiobuttons. alt
efter hvilke radiobuttons der væælges, er der nogle af
tekstfelterne der skal disables, altså formularen skal opdateresm
så nogle af de felter der før kunne skrives i nu er DISABLED.
Hvordan løser man lige det, har prøvet med javascript, men den
var ikke så samarbejdsvillig. Er det ikke muligt med PHP at lave
dette??

/Rasmus

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Mads Jensen

Dato : 30-06-02 15:39

Hej

> Hvordan løser man lige det, har prøvet med javascript, men den
> var ikke så samarbejdsvillig. Er det ikke muligt med PHP at lave
> dette??
Jo, men det bliver så efter at brugeren har trykket på submit!
Hvis du vil have det gjort ordentligt er jeg 100% sikker på at du /skal/
rode med JavaScript/JSript/VBScript whatever!

/Mads
--
Mads Jensen
http://ddfr.dk - Dansk Donaldist Forening

Fra : WebmDK

Dato : 30-06-02 19:32

Mads Jensen har ret du skal bruge noget JavaScript til det.
Kig evt. på kildekoden her på teledumnok's side
http://internet.opasia.dk/bestil_netexpress.php

--
/Mvh Jens Chr. Hansen AKA WebmDK
Søger du et bedre forum?