Ny profil på www.dk-fritid-dyr-kat.dk
Fra : Helle Knudsen

Dato : 30-06-02 14:20

Hej

Jeg er en af dem der smuglæser mest herinde og får mange gode råd og tips..
ikke mindst synes jeg der er skønt at se jeres katte og det er en kanon ide
med den hjemmeside www.dk-fritid-dyr-kat.dk .

Jeg har nu oprettet en profil og oploadet billede at mine katte, hvis i
skulle få lyst til at se dem også... man er vel så stolt som katte ejer at
man gerne vil vise dem frem..

Hilsen Helle Knudsen

Fra : Kate

Dato : 30-06-02 14:30

"Helle Knudsen" <helle@lite.dk> wrote in

> Hej
>
> Jeg er en af dem der smuglæser mest herinde og får mange gode råd
> og tips.. ikke mindst synes jeg der er skønt at se jeres katte og

Øj, hvor er Ronja altså flot. De to andre er også søde, men Ronja, wow.

Kate

Fra : Denise

Dato : 30-06-02 16:08

Hej Helle
Jeg svarer under Kate for jeg kan ikke se dit indlæg. Gud ved hvor mange
andre indlæg der bliver spist af tele.dk.
Men, sikke nogle dejlige og flotte katte du har
Hilsen Denise

Fra : Maj-Britt

Dato : 30-06-02 14:47

Hej Helle,

Og velkommen til Var lige en smut forbi og nyde synet af dine dejlige
katte - og faldt pladask for Jason og bette Toby Men jeg har altså også
en "svaghed" for sort/hvide katte og ejes p.t. selv af 2 stk.

Mvh Maj-Britt

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 30-06-02 14:52

Hej Helle
Også et velkommen til herfra
Det er godt nok nogle dejlige misser du har, jeg kan især godt lide Toby,
han ser rigtig fræk ud.
Hilsen Vibeke

Fra : marianne hellemose

Dato : 30-06-02 16:31

Hej Helle
Velkommen til, pragtfulde katte alle 3, men Jason
specielt fik mundvandet til at løbe hvor er han smuk.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Jette

Dato : 30-06-02 18:10

"Maj-Britt" skrev:
> - og faldt pladask for Jason og bette Toby Men jeg har altså også
> en "svaghed" for sort/hvide katte og ejes p.t. selv af 2 stk.

Jeg melder mig også under fanerne i "smoking"-klubben *G* ... Jeg blev
også helt blød i knæene over Toby. Han ser altså cute ud, men jeg synes
især han har en meget flot smoking på ... og det ville jeg nu også have
syntes selvom jeg ikke var medlem af klubben

Mvh. Jette

Fra : Eva

Dato : 30-06-02 15:05

Hej Helle
Kan godt forstå din stolthed. Det er nogle dejlige misser du har.
Og hvem vil ikke gerne stolt vise sine små vidundere frem.
Er selv efterhånden nået dertil, at jeg vil oprette en profil, så også jeg
kan vise mine katte frem, som naturligvis er min stolthed.
Hører selv til kategorien "smuglæser", men har dog "vovet" og skrive et par
ord herinde ind i mellem.
Hilsen Eva
Helle Knudsen <helle@lite.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d1f0538$0$49763$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Ann K

Dato : 30-06-02 17:10

Hejsa.
Og velkommen til
Kønne missere... men din Jason må være i familie med min Ranje! Det
kunne lige så godt have været et billede af ham - nå, ja i en tid, da
han var lidt (læs; meget) tyndere
Vi mener dog at Ranje er en perser/huskatblanding....
Behøver vel ikke at fortælle, hvilken af dine katte _jeg_ finder sødest?

Mvh Ann

Fra : Eva

Dato : 30-06-02 17:34

Hej Helle
[...]

P.S Kom vidst til at sende det til dig privat i første omgang.
Sorry. Det var en fejl.

Fra : nitsen

Dato : 30-06-02 18:49

> [...]
> skulle få lyst til at se dem også... man er vel så stolt som katte ejer at

Lækre katte du har. Frode synes sæføli at Toby er en flotter fyr i sin
"smoking" - Fido var lige forbi og er klart mest stemt for Jason og jeg
synes alle tre er lige til en nusning §.

Mvh

Anita

Fra : Mette Svangren

Dato : 30-06-02 18:46

> [...]

> skulle få lyst til at se dem også... man er vel så stolt som katte ejer at

Og du er da stolt med rette . De er lækre, hele bundtet, men jeg har nu
en ting med Ronja'er *G*. Det hedder min egen hjemmelavede menneskekilling
nemlig!

MVH Mette, Ludde, Ladde og værkstedsmiverne

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 30-06-02 20:13

> [...]
> skulle få lyst til at se dem også... man er vel så stolt som katte ejer at

Hej og velkommen til.

Det var dog nogle lækre katte, Ronja er bare FLOT og de andre er dejlige,
Toby ser ud som en kær puf-bold *G*

Selvom jeg mest er til korthårede katte (orientalere) forhindrer det jo ikke
at man kan synes de mere lådne typer også er skønne

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Helle Knudsen

Dato : 30-06-02 22:25

Hej Allesammen

Jeg er helt overvældet over alle de rosende ord om mine katte og er om
muligt endnu mere stolt end før...

Tusind tak !

Hilsen Helle Knudsen