Indstillinger for hurtigkald
Fra : Janner

Dato : 30-06-02 13:06

Hejsa,

Overtog i sidste uge en 6310'er fra min chef .... venlig mand må jeg sige he
he ... Men lige et spørgsmål hvor fa'en indstiller jeg nummeret til min
telefon svarrer ...altså det den ringer op når jeg holder 1 tallet nede. Kan
godt finde de andre indstillinger for 2,3,4 osv. men indstillingen til
nummeret på svarren må sgu da kunne findes he he

På forhånd tak

Jan

Fra : Karen

Dato : 30-06-02 13:39

On Sun, 30 Jun 2002 14:05:40 +0200, "Janner" <jan@tjaaa.dk> wrote:

> [...]
>godt finde de andre indstillinger for 2,3,4 osv. men indstillingen til
>nummeret på svarren må sgu da kunne findes he he

Hvis den bare minder lidt om de andre Nokia´er så prøv: Menu,
Indstillinger, kommunikationsindstillinger og så nummer på tlfsvarer.

I de lidt lavere numre af Nokia serien plejer det at ligge under
besked, besked indstliinger og dernæst nr til tlfsvarer. Men jeg tror
mest på den øverste mulighed

--
Karen
http://www.altforsejt.dk

Fra : Janner

Dato : 30-06-02 17:53

> [...]
>
> I de lidt lavere numre af Nokia serien plejer det at ligge under
> besked, besked indstliinger og dernæst nr til tlfsvarer. Men jeg tror

Desværre .........

Fra : helloo.dk

Dato : 30-06-02 15:54

nomalt for nokia er ind fra beskeder til indstillinger.. derfra skulle der
være noget med centralnummer....

--
helloo.dk åbner de fleste Nokia telefoner med garanti for kun 100,- kr.
Gratis Logo'er og ringtoner

Fra : Janner

Dato : 30-06-02 17:54

Ja central nummeret til besked centralen, heller ikke det

Fra : GiWeo

Dato : 30-06-02 17:09

Lader som om du vil ringe op til nummeret - altså holder ned på
kanppen - så siger den at det ikke er indstillet, og beder dig gøre
det !

Lettere kan det ikke være !
--

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links, Politiscanner og PMR-446 walkie på

Fra : Janner

Dato : 30-06-02 17:55

Nej lettere kan det ikke være på en blank telefon, men der er jo ligesom
allerede indkodet et nummer .... bare ikke til min egen mobil svar

/Jan

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 30-06-02 18:40

"Janner" <jan@tjaaa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> godt finde de andre indstillinger for 2,3,4 osv. men indstillingen til
> nummeret på svarren må sgu da kunne findes he he

Menu -> beskeder -> talebeskeder -> nummer på telefonsvarer... Sådan ca. :)

-Peter

--
www.eaid.dk - Gratis IT-hjælp til ALLE!

Fra : Janner

Dato : 30-06-02 18:51

Ja sgu der var den *S* ....... heh noget kringlet i forhold til alle de
andre Nokia'er jeg har haft .....

Takker for det

Mvh.

Jan

> Menu -> beskeder -> talebeskeder -> nummer på telefonsvarer... Sådan ca.
:)