Gøg og Gogge ???
Fra : @ndersson

Dato : 30-06-02 13:15

Er der nogen her der kan hjælpe mig, om hvor man kan finde Gøg og Gogge
film..?

--
Hilsen Andy 2630

Når solen skinner er jeg helst ude at sejle www.brondbyhavn.dk/
Og når det regner spiller jeg DOD læs evt. www.dayofdefeat.dk

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 30-06-02 14:09

"@ndersson" <skrivtilandersson@tdcadsl.dk> writes:

> Er der nogen her der kan hjælpe mig, om hvor man kan finde Gøg og Gogge
> film..?

På DVD, VHS eller..? Med eller uden undertekster eller er det lige
meget ?

En søgning på google.com fandt nogle dvd udgivelser, men ikke på
dansk:
http://www.google.com/search?hl=da&ie=ISO-8859-1&q=laurel+hardy+dvd&lr=

Jeg fandt også denne side hvor du måske kan hente hjælp:
http://www.laurelandhardy.subnet.dk/

Fra : @ndersson

Dato : 30-06-02 14:59

Klip

> På DVD, VHS eller..? Med eller uden undertekster eller er det lige
> meget ?

Det skal være en gave til en Gøg og Gogge fan.. så DVD elller VHS er
ligemeget han vil elske den alligevel og har han ikke en DVD spiller vil han
købe den for at se filmen..

Hvilke butik er der størst mulighed for at finde de film i..?

> En søgning på google.com fandt nogle dvd udgivelser, men ikke på
> dansk:
> http://www.google.com/search?hl=da&ie=ISO-8859-1&q=laurel+hardy+dvd&lr=

får bare en side som ikke kan vises..

Fra : LR

Dato : 30-06-02 14:51

@ndersson skrev i meddelelsen
<3d1f0ba6$0$1481$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Gogge

Jeg skal ikke kunne sige det, men du vil nok få flere hits på google, hvis
du kalder ham Gokke i stedet for Gogge.

:)

Mvh.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 30-06-02 15:00

"@ndersson" <skrivtilandersson@tdcadsl.dk> writes:

> Hvilke butik er der størst mulighed for at finde de film i..?

http://www.laserdisken.com/ har nogle.

Denne er ret billig:
http://www.laserdisken.com/html/visvare.dna?DO=vis&vare=32622

Fra : @ndersson

Dato : 30-06-02 15:18

"Thomas Jespersen" <thomas@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.laserdisken.com/ har nogle.
>
> Denne er ret billig:
> http://www.laserdisken.com/html/visvare.dna?DO=vis&vare=32622

Tak for hjælpen.. jeg har været i Video-netto de har ingen..

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 01-07-02 17:05

Axelmusic har flere af Laurel & Hardys bedste film på DVD til 100 kr. bl.a. Sons of the Desert:

http://www.axelmusic.dk/list?searchstring=laurel

Jørgen

Fra : Per K

Dato : 01-07-02 22:00

"Jørgen Jacobsen" <jabber@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
Axelmusic har flere af Laurel & Hardys bedste film på DVD til 100 kr. bl.a.
Sons of the Desert:

http://www.axelmusic.dk/list?searchstring=laurel

Jørgen

Er de virkelig kun kommet med 1 film på hver DVD her hjemme ?
Jeg har bare set en ordentlig stavl hos Amazon.de med 3 film på hver DVD.
Har også bestilt en ordentlig stavl af dem, de koster ca. 200kr hos dem
(26,93 Euro).
De er både med original og tysk tale.

Venligst Per