Foto
IBM760 5420
Teil 3020
hjælp ønskes til hp 618
Fra : ">> Joe

Dato : 30-06-02 12:36

er der en som har cd'en med drivere til hp 618 kamera
min originale cd er gået til.
så jeg mangler desperat en ny cd kopi
hp har lovet at sende en til mig men der er intet sket endnu.

er der en som kan. og gider at hjælpe mig

Mvh. Joe

Fra : Anders C. Madsen

Dato : 30-06-02 18:12

<f3rthucae9r5sglgse9pkttfuf5i25hom4@4ax.com>...
> er der en som har cd'en med drivere til hp 618 kamera
> min originale cd er gået til.
> så jeg mangler desperat en ny cd kopi
> hp har lovet at sende en til mig men der er intet sket endnu.

Hvis det kun er driveren, du er problemet, kan du finde den her:

http://www.hp.com/cposupport/swindexes/hpphotosma19577_swen.html

Hvis det er selve PhotoSmart-softwaren, er det selvfølgelig lidt mere
vanskeligt - et brugbart alternativ i en snæver vending kunne måske være
IrfanView (http://www.irfanview.com) som er gratis til privat brug.

Anders C. Madsen
webmaster@digitalfotografen.dk
http://www.digitalfotografen.dk - mere sjov med dit digitalkamera!

Fra : ">> Joe

Dato : 30-06-02 19:54

On 30 Jun 2002 17:11:45 GMT, "Anders C. Madsen"
<webmaster@digitalfotografen.dk> wrote:
TAK FOR DIT SVAR...    Men hvis man går ind på hp's hjemmeside
under driveren så står der 0.0 kb.. der er ingen driver.
hp har lovet at sende en ny cd-rom men der er intet sket endnu.
og de siger osse at driveren ikke findes til download på deres side.!!
men når man snakker med hp så siger de at de sender en mail videre til
SELVE hewlett packard...
Men hvis jeg ikke får fat i en cd snarest så må jeg jo prøve at ringe
til dem IGEN.!!