Worms install problem.
Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 30-06-02 11:22

Hej

Sidste weekend fik min nevø som var på besøg et spil til pc som vist nok
hedder Worms, det blev prøvet installeret på både et win98 og winxp system
man på begge systemer meddeler install at der mangle en mappe.

Nu har en af vores gode venner ringet og fortalt at hans søn har problemer
med et spil som hedder Worms, install meddeler at der mangler en mappe
systemet er også win98.

Hvad kan der være galt?

Mvh
Henrik

Fra : Christer Rasmussen

Dato : 30-06-02 15:56

"Henrik Bruun-Petersen"
> Hvad kan der være galt?

Du bliver vist nød til at beskrive lidt bedre hvad der er galt.
Er det et original spil?
Er det Worms, Worms Armageddon eller Worms World Party?
Skriver den hvilken mappe den mangler?

M.v.h
Christer Rasmussen

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 30-06-02 16:56

"Christer Rasmussen" <Xkryster@it.dkX> skrev i en meddelelse
> Du bliver vist nød til at beskrive lidt bedre hvad der er galt.
> Er det et original spil?
> Er det Worms, Worms Armageddon eller Worms World Party?
> Skriver den hvilken mappe den mangler?

Det kan ud nok have ret i , jeg får lige mine venner til at installere
spillet igen og maile fejlmeddelelsen samt det fulde navn på spillet.

Jeg vender tilbage.

Mvh
Henrik