"storebror"
Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 30-06-02 10:03

-- Hej
Vores lille Jala-Jala er nu faldet godt til. Hun er utrolig glad for vores
hankat Midas, han passer hende som om det var hans barn, går hun følger han
med og er hun på bakken står han bekymret som en missemor udenfor og venter.
Lige nu ligger de i arm på hendes lille tæppe som hun havde med fra Finland,
man skulle næsten tro at Midas kan huske lidt finsk så de, bedre end de
andre, kan snakke sammen . Vores kastrat Chip er også glad for hende, men
synes vist hun godt kunne have været lidt større så man kunne have leget med
hende. Hundene har hun set, men jeg tror ikke helt hun kan finde ud af hvad
det er, hundene selv er ligeglade. LilleSkrig har hun endnu ikke mødt.
Hun spiser og spinder og virker tilfreds, så alt i alt går det fint.
Vibeke

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 30-06-02 10:17

"V.Lerche & S.Andersen" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3d1ec980$0$678$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> [...]
> det er, hundene selv er ligeglade. LilleSkrig har hun endnu ikke mødt.
> Hun spiser og spinder og virker tilfreds, så alt i alt går det fint.

Hvor er det skønt

Gu' ved om katte egentlig taler i dialekter? Fugle gør jo, og hvaler, men
mon det gælder andre dyr? Man skulle næsten tro det.

og nu: BILLEDER!!! VI VIL SE BILLEDER!!!

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 30-06-02 11:13

Hej
Jeg har lavet en profil på Jala-Jala, men kan ikke oploade et foto af hende.
Jeg forstår ikke helt hvorfor. Den siger at man kun kan oploade billeder i
jpg format og mit billede ligger i JPG format, er der forskel?
Vibeke

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 30-06-02 11:27

"V.Lerche & S.Andersen" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3d1ed9b1$0$674$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> [...]
> Jeg forstår ikke helt hvorfor. Den siger at man kun kan oploade billeder i
> jpg format og mit billede ligger i JPG format, er der forskel?

Måske er det størrelsen?

Det burde være ligegyldigt om det hedder jpg eller JPG. Ikke nødvendigvis
når man skal SE billedet (mine billeder af Basil er endt med endelsen JPG og
virker ikke hvis man skriver .jpg i adresselinien) men ved upload burde det
være lige meget. Hvor stort er billedet?

Hilsen
Lisbeth

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 30-06-02 12:33

"V.Lerche & S.Andersen" skriver:

> [...]
> Jeg forstår ikke helt hvorfor. Den siger at man kun kan oploade billeder i
> jpg format og mit billede ligger i JPG format, er der forskel?

Hej Vibeke
Det fixes i et snuptag ved, at du ændrer "efternavnet" fra .JPG til .jpg før du
uploader. Det er de store bogstaver der udgør problemet.
Hilsen Dorthe

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 30-06-02 12:40

Hej
Tak Dorthe
Nu lykkedes det, billedet af Jala-Jala kan nu ses på min profil
Vibeke

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 30-06-02 14:12

Og hvor er hun dejlig

Godt at det lykkedes at få billedet op, også uden min hjælp *G* Har først
lige set din mail nu.

Hilsen
Lisbeth

"V.Lerche & S.Andersen" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3d1eee26$0$666$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

Fra : marianne hellemose

Dato : 30-06-02 14:02

Vibeke skrev
<Nu lykkedes det, billedet af Jala-Jala kan nu ses på min profil>

Og fluks galoperede en flok NG'er afsted for at se
vidunderet, hun ser rigtig sød ud, godt at hun har en
sød beskyttende storebror indtil hun har lært "sproget"

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 30-06-02 15:27

in article 3d1eee26$0$666$ba624c82@nntp04.dk.telia.net, V.Lerche &
S.Andersen at battlefield@mail1.stofanet.dk wrote on 30/06/02 13:39:

> Hej
> Tak Dorthe
> Nu lykkedes det, billedet af Jala-Jala kan nu ses på min profil
> Vibeke
> --

Ja, og hun er søød!
Hvor er det dejligt at hun allerede har fundet en rar storebror at holde sig
til

--
Knus fra Ann R, spin fra Donna & Ditte
Donna & Dittes katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck