Venezia. Område?
Fra : Joker

Dato : 30-06-02 09:56

Hej
I uge 28 køre vi til Adriaterhavet ved Venezia med campingvogn
Er der nogen der ved hvor svært det er at komme ind på de store superpladser
på denne tid?
Er der nogen der har gode forslag til pladser med gode svømmepøler og
strande, samt aktiviter for to 14 årige knægte, i stil med Tahitti Camping
(100Km syd for Venezia)
På forhånd tak
MVH
Familie Larsen

Fra : PHK

Dato : 30-06-02 09:34

"Joker" <johdada@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> I uge 28 køre vi til Adriaterhavet ved Venezia med campingvogn
> Er der nogen der ved hvor svært det er at komme ind på de store

Det siges, at der er rigelig med plads dernede, fordi der er så mange
campingpladser og de er så store.

> Er der nogen der har gode forslag til pladser med gode svømmepøler og
> strande, samt aktiviter for to 14 årige knægte, i stil med Tahitti Camping
> (100Km syd for Venezia)

Vi har været på Tahiti Camping, det var vi godt nok ikke imponerende af. Der
er for langt til byen, og der er for langt til indkøb. Desuden var der mange
myg (på trods af de kæmpestore elektriske myggelamper og den biologiske
krigsførelse). Trækronerne ydede god beskyttelse mod solen på den del af
campingpladsen, hvor der var træer, så hvis man ville nyde lidt sol havde
man valget mellem at tage på stranden med toget (små 1000 meter) - eller
lade være med at slikke sol. Af gode ting kan nævnes 10A sikringer, så der
er ingen problemer med at trække selv den gamle Air-con vi har :)

Uden at jeg har været på Lidoen, så er det mit indtryk at de store
campingpladser nok skulle have hvad I gerne vil have :)

--
_
|_|

Fra : -=BGN=-

Dato : 30-06-02 14:47

Kør ud på Lidoen, og den sidste store plads, inden Punta Sabbioni, hedder
Camping Marina de Venesia.
Drej til venstre af "Via Hermada" efter byen Ca´Savio.
Her er deres hjemmeside: http://www.marinadivenezia.it

Bo