dårlig ånde...UPS
Fra : Hulubulu

Dato : 12-02-01 22:39

Jeg er vist kommet til at sende det privat...måske til Jane....sorry

her er det igen

Begge mine hundes dårlige ånde er fuldstændig forsvundet, efter de for et
par år siden er begyndt at få naturligt mad: råt kød og kallun, grøntsager,
ris o.a. og så selvfølgelig samtidig rå ben til gymnastik og tandsten.
Dårlig ånde hos hunde er jo ligesom hos os: du ånder hvad du spiser....
Det kommer fra mavesækken.

Annette