Site validator
Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 29-06-02 19:59

Hejsa

Findes der en god, gratis site validator?
Jeg gidder simpelt hen ikke sidde og sætte lidt over 100 urls ind i w3's
online validator

mvh
Thomas D. Kryger
www.akvariet.dk

Fra : Rune Glerup

Dato : 29-06-02 20:10

Thomas D. Kryger skrev:

> Findes der en god, gratis site validator?
> Jeg gidder simpelt hen ikke sidde og sætte lidt over 100 urls ind i w3's
> online validator

Der er en site-funktion på <http://www.htmlhelp.com/tools/validator/>,
men dens grænse er vist nok på 100 sider pr. request så du måre gøre det
af 2 omgange.

--
/Rune
w|http://kaboom.dk/

"Again, we remind you that frames are on their way out anyway."

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-06-02 21:10

Sat, 29 Jun 2002 20:58:44 +0200, skrev "Thomas D. Kryger"
<thomas@akvariet.dk>:

>Findes der en god, gratis site validator?

Forslag:
Hent browseren Opera, http://www.opera.com.

Her kan du højreklikke på siden og den bliver sendt til w3cs
validator.

Samtidig får du en god browser.

Fra : Anders Bo Pedersen

Dato : 29-06-02 22:02

Macromedia's Dreamweaver MX har også en "indbygget" validator. Går en smule
hurtigere multipleret input hos w3.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-06-02 22:15

Sat, 29 Jun 2002 23:02:18 +0200, skrev "Anders Bo Pedersen"
<shades@vkr.k-net.dk>:

>Macromedia's Dreamweaver MX har også en "indbygget" validator. Går en smule
>hurtigere multipleret input hos w3.

Kan vel næppe kaldes gratis, medmindre man vil nøjes med en
tidsbegrænset trialversion.

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

Fra : N/A

Dato : 29-06-02 23:39

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-06-02 23:39

Sun, 30 Jun 2002 00:03:51 +0200, skrev "Anders Bo Pedersen"
<shades@vkr.k-net.dk>:

>jep du har ret. Det er jo lige det med at læse det hele. My bad....

Det er det jo, du har åbentbart ikke læst hele mit indlæg, så der
røg du i mit killfilter.

Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 30-06-02 12:25

> [...]
>
> Findes der en god, gratis site validator?
> Jeg gidder simpelt hen ikke sidde og sætte lidt over 100 urls ind i w3's

Tak for svarene.