MS Windows
briani 27239
WinXphome eller pro på lille netwærk?
Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 29-06-02 19:36

Hej

Et lille netværk på 4 Pc`er som nu køre med WindowsME skulle gerne komme til
at køre WindowsXP. Spørgsmål...

Skal det være WindowsXp Home Edition eller WindowsXp Professional ?

Mvh
Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-02 21:23

spar de 4000kr og køb home versionen..

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-06-02 00:00

Sidst jeg så efter kostede pro versionen kun 1000kr mere end home
versionen.

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 30-06-02 00:18

> Sidst jeg så efter kostede pro versionen kun 1000kr mere end home
> versionen.

Jamen så passer peet_dk`s regnestykke jo fint

Mvh
Henrik

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 30-06-02 00:20

"peet_dk" <nope> skrev i en meddelelse
> spar de 4000kr og køb home versionen..

Tak for svar, 4000 kroner er sku mange penge at betale for noget vi ikke har
brug for

mvh
Henrik