Print Screen
Fra : Mr. Disco

Dato : 08-12-00 14:37

Er i tvivl om hvorvidt spm. hører hjemme hér, men...

I aviser, tidsskrifter m.m. ser man ofte billeder af web-sider hvor billedet
viser _hele_ skærmbilledet inkl. værktøjslinier osv.

Hvordan laver man et printerudskrift af hele skræmbilledet? Jeg har forsøgt
det oplagt - at trykke på 'print screen-tasten', men uden held

Nicklas

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 08-12-00 15:02

"Mr. Disco" <mr_disco@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
forsøgt
> det oplagt - at trykke på 'print screen-tasten', men uden held

alt+print-screen for det aktive vindue
ctrl+print-screen for alt

Du kan herefter paste det i et tegneprogram eller word eller......

\MK

Fra : Mr. Disco

Dato : 08-12-00 15:27

"Morten Klostergaard" <Morten@Klostergaard.dk> skrev i en meddelelse

> alt+print-screen for det aktive vindue
> ctrl+print-screen for alt
>
> Du kan herefter paste det i et tegneprogram eller word eller......
>
> \MK

KANON - tak skal du ha'!

Nicklas

Fra : Peter Loumann

Dato : 08-12-00 16:04

On Fri, 08 Dec 2000 14:01:37 GMT, "Morten Klostergaard"
<Morten@Klostergaard.dk> wrote:

>ctrl+print-screen for alt

Her er der *ingen* forskel på ctrl+print-screen og bare print-screen.

--
hilsen pelo
http://home1.stofanet.dk/pelo/