Lærer i Næsborg i ca 1850?
Fra : Bent Tønnesen

Dato : 29-06-02 15:45

Jeg leder efter en lærer og kirkesanger Møller i Næsborg Sogn, Ålborg amt.
Han er tilsyneladende far til min mormors farmor Christine Fris. Findes der
fortegnelse over lærere og kirkesangere? Eller lignende?
Hilsen Bent Tønnesen

Fra : K. Thidemann

Dato : 29-06-02 17:09

On Sat, 29 Jun 2002 16:44:50 +0200, "Bent Tønnesen"
<toennese@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>Han er tilsyneladende far til min mormors farmor Christine Fris. Findes der
>fortegnelse over lærere og kirkesangere? Eller lignende?
Hej Bent
Måske har nedennævnte din interesse.
Ketty Thidemann

Aalborg, Slet, Næsborg, Næsborg by, , , 4, FT-1845

Otto Schmidt, 54, Gift, , Skolelærer og kirkesanger, Hobroe
Christiane Lund, 46, Gift, , Hans kone, Tostrup Viborg amt
Petrea Jacobine Schmidt, 19, Ugift, , Deres børn, Giver sogn Aalborg
amt
Anthon Schmidt, 15, Ugift, , Deres børn, Giver sogn Aalborg amt
Christian W Schmidt, 9, Ugift, , Deres børn, Heri sognet
Sophie Møller, 17, Ugift, , Deres børn, Salling sogn Aalborg amt
Christine F E Friis, 11, Ugift, , Deres børn, Salling sogn Aalborg amt

Fra : K. Thidemann

Dato : 29-06-02 18:02

On Sat, 29 Jun 2002 16:08:32 GMT, k.thidemann@mail1.stofanet.dk (K.
Thidemann) wrote:

> [...]
>Sophie Møller, 17, Ugift, , Deres børn, Salling sogn Aalborg amt
>Christine F E Friis, 11, Ugift, , Deres børn, Salling sogn Aalborg amt

Måske har det her også intresse
Jeg har flere gange benyttet mig af nedennævnte database.

http://ddd.dda.dk/danprob/DProb/Search.asp

CHRISTIANE CAROLINE
LUND SCHMIDTH
NAESBORG,