Gta3 fryser
Fra : julle

Dato : 29-06-02 16:21

Hej alle.

Jeg har et "mindre" problem med gta3. Lige pludselig, midt i alt det sjove,
fryser det. Jeg har xp så jeg kan jo bare lukke det ned. Og når jeg gør det
dukker der en fejlmeddelse op: "Unhandled exeption: c0000005 At address
00401e32". Det er kommet efter jeg har fået flere Ram. Jeg har også haft
problemer med xp efter det. Nogen som har prøvet det samme eller har et godt
forslag til hvad det kan være?? Jeg har installeret alle de opdateringer der
er på windows update samt den update der bliver fortalt om i spillets
readme.
Mit system ser sådan ud:

Amd athlon xp2000+
Chaintech 7aja bundkort
GeForce 3 128 MB grafikkort
512 MB RAM Bestående af 2 256 blokke (Før 256 i 2 128MB blokke )
Win xp pro
Directx 8,1b
Detonator driver ver. 29.42

Håber nogen ved noget...

Mvh

Julius Larsen

Fra : Martin Petersen

Dato : 30-06-02 13:47

"julle" <julius@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 00401e32". Det er kommet efter jeg har fået flere Ram. Jeg har også haft
> problemer med xp efter det. Nogen som har prøvet det samme eller har et

Jeg vil gætte på at du har købt to forskellige mærker ram... Det sker
sommetider at ram er inkompatibelt med andre mærker, selvom de umiddelbart
har de samme specs...

Hvis det er ens klodser du har i, har du nok fået en defekt klods.. Det kan
du teste med programmet "memtest86". Søg på www.google.com , og du skal
finde.

> Jeg har installeret alle de opdateringer der
> er på windows update samt den update der bliver fortalt om i spillets
> readme.

Det er fint nok, men det er ikke spillet der er problemet. Du siger jo selv
at WinXP også laver bøvl, efter du har fået nye ram.

> Mit system ser sådan ud:
>
> Amd athlon xp2000+
> Chaintech 7aja bundkort
> GeForce 3 128 MB grafikkort
> 512 MB RAM Bestående af 2 256 blokke (Før 256 i 2 128MB blokke )
> Win xp pro
> Directx 8,1b
> Detonator driver ver. 29.42
>
> Håber nogen ved noget...

Har du pillet ved nogen ramindstillinger?

> Mvh
>
> Julius Larsen

- Martin

PS: Dit spørgsmål hører egentlig hjemme i news:dk.edb.hardware , men hvad
fa'en ...