Sygate firewall kan ikke huske
Fra : Bo Nielsen

Dato : 29-06-02 14:11

Hej kan nogle hjælpe.

Jeg har installeret Sygate personal firewall 5.0 (free version)

Når der starter en program som vil bruge nettet komme sygate og spørg
hvergang om programmet må starte. Dette gør den selv om jeg har sat
"flue ben" i feltet "spørg ikke igen".

Har nogen en forklaring/løsning på problemet.

På forhånd tak - Bo

Fra : Henning Lund

Dato : 29-06-02 18:11

Bo Nielsen skrev:

> [...]
> "flue ben" i feltet "spørg ikke igen".
>
> Har nogen en forklaring/løsning på problemet.

Sjovt nok gjorde min det samme en uges tid efter jeg havde instaleret den,
men den er blevet klog igen

--
Mvh.
Henning Lund

Fra : Bo Nielsen

Dato : 30-06-02 19:20

On 29 jun 2002 Henning Lund wrote:

> Sjovt nok gjorde min det samme en uges tid efter jeg havde
> instaleret den, men den er blevet klog igen

Så må jeg vel prøve at vente lidt, har lige installeret for 4 dage
siden.