Hader allerede WarCraft III
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 29-06-02 13:00

Alle de satans popup reklamer for Warcraft III, på snart sagt ALLE
spilsider, kan virkeligt pisse mig af.

Vi VED godt allesammen at spillet udkommer d. 5 juli, for helvede.

Nå, det var lige et surt opstød.

Thomas

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 29-06-02 13:18

Det er da ellers et fedt spil.

Lars.

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 29-06-02 18:15

> Det er da ellers et fedt spil.

Anmeldelse sendt til APG, for warez >

Okay måske ikke... Men alligevel, vent da med at kommentere spillet til det
udkommer...

//Troels

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 29-06-02 19:48

Det er ud fra screen shots, at jeg kommentere at det er et fedt spil.

Mvh. Lars.

Fra : DWM

Dato : 29-06-02 21:44

"Lars Willum Christiansen" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Det er ud fra screen shots, at jeg kommentere at det er et fedt spil.

Yeah right :)

/Kenneth Iversen

Fra : Brian Lund

Dato : 03-07-02 22:45

Den version jeg har øhhh set et sted... (på min harddisk??) er da ok fed,
jeg synes bare at det nye system med helte er lidt æv æv :(

Eller er det federe end jeg havde regnet med... og video klipsene er fede!

Fra : Shorty

Dato : 07-07-02 14:32

Hej.. Warcraft III er for fedt... men det er bare fucking svært. Og skirmish
missionerne er fuldstændige håbløse !
Hilsen
Shorty

Fra : Gizmoduck

Dato : 07-07-02 19:23

On Sun, 7 Jul 2002 15:32:04 +0200, "Shorty" <www@clausj.dk> wrote:

>Hej.. Warcraft III er for fedt... men det er bare fucking svært. Og skirmish
>missionerne er fuldstændige håbløse !
>Hilsen
>Shorty

er det bare mig, eller lyder det der lidt selvmodsigende?

jeg ender nok også med at købe spillet, men det haster ikke specielt

--

Gizmoduck

I feel like i'm on pins and needles
how many bands can rip-off The Beatles
and every day there is another
band that gets big by playing a cover

Suicidal Tendencies - Pop song

Fra : JH

Dato : 30-06-02 10:48

Lars Willum Christiansen wrote:
> Det er da ellers et fedt spil.

Ja ja jaaah - Lars.
Nu har du snart reklameret rigeligt for
at du har en warez-version.

JH

Fra : JH

Dato : 30-06-02 10:46

Thomas Mouritsen wrote:
> Alle de satans popup reklamer for Warcraft III, på snart sagt ALLE
> spilsider, kan virkeligt pisse mig af.
>
> Vi VED godt allesammen at spillet udkommer d. 5 juli, for helvede.
>
> Nå, det var lige et surt opstød.

Fuldstændig enig - det er skideirriterende.

JH

Fra : arc@na

Dato : 30-06-02 19:25

On lø 29 jun 2002 01:59:36p, "Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk>
wrote in news:afk7gu$in5$1@sunsite.dk:

> Alle de satans popup reklamer for Warcraft III, på snart sagt ALLE
> spilsider, kan virkeligt pisse mig af.
> Vi VED godt allesammen at spillet udkommer d. 5 juli, for helvede.

Hvad er det for et spil??? (blinker med store, blå, uskyldige
øjne...)

arc@na

Fra : SirWheels

Dato : 30-06-02 21:51

> Hvad er det for et spil??? (blinker med store, blå, uskyldige
> øjne...)
Varkraft???? Hvad er det? *stort blåt blink (hint, et øje gør det, gerne
flere)

--
Regards/Hilsen
SirWheels

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 01-07-02 00:46

Kan man forbedre sine tider på Nürburgring ved at installere det ??
Ellers har det ingen interesse.

Mikkel

Fra : Martin K

Dato : 01-07-02 09:15

Mikkel Gram-Hansen wrote:
> Kan man forbedre sine tider på Nürburgring ved at installere det ??
> Ellers har det ingen interesse.

*LOOOL*

Du har sq humor Mikkel

--
Martin K

Fra : Anders H. Andersen

Dato : 01-07-02 23:08

On Mon, 1 Jul 2002 01:46:24 +0200, "Mikkel Gram-Hansen"
<mikkel@gram-hansen.dk> wrote:

>Kan man forbedre sine tider på Nürburgring ved at installere det ??
>Ellers har det ingen interesse.

LOL mit valg står mellem GP4 og WC3, jeg kan fornemme på dig at GP4
ikke vil være noget dårlig valg.

Er WC3 ikke kommet?
Jeg gik forbi et par spilleforretninger i vestergade hvor det så om
som om de havde fået det

mvh
Anders

Fra : DWM

Dato : 03-07-02 23:06

"Anders H. Andersen" <aha@remove.spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> LOL mit valg står mellem GP4 og WC3, jeg kan fornemme på dig at GP4
> ikke vil være noget dårlig valg.

Det er det jo heller ikke. Dejligt spil :)

> Er WC3 ikke kommet?
> Jeg gik forbi et par spilleforretninger i vestergade hvor det så om
> som om de havde fået det

Jeg har ikke været i vestergade længe men jeg mener da at
betafon har sendt en mail til mig omkring at de havde fået det.
Muligt jeg tager fejl.

/Kenneth Iversen

Fra : Anders H. Andersen

Dato : 04-07-02 09:53

On Thu, 4 Jul 2002 00:06:16 +0200, "DWM"
<no.valid.email.address@for.you.duh> wrote:

>Jeg har ikke været i vestergade længe men jeg mener da at
>betafon har sendt en mail til mig omkring at de havde fået det.
>Muligt jeg tager fejl.

Det kommer først imorgen, nogen steder kan man købe det kl 24 iaften,
det vil jeg gøre

mvh
Anders

Fra : N/A

Dato : 06-07-02 11:02

Fra : DWM

Dato : 06-07-02 11:02

"Rasmus Ladekjaer Pedersen" <ilmabg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Der er vist flere der går den anden vej.....

Muligt men det er nok de færreste når det gælder spil.

/Kenneth Iversen

Fra : Brian Lund

Dato : 06-07-02 12:15

> Der er vist flere der går den anden vej.....
> mvh Rasmus

Det inkluderer bla. mig, godt nok med multiboot :)

Fra : Rasmus Ladekjær Pede~

Dato : 06-07-02 16:23

> Det inkluderer bla. mig, godt nok med multiboot :)

Jeg kører også med multiboot....
mvh Rasmus