Hvordan ser man hvilke porte man har åben ~
Fra : OZ

Dato : 29-06-02 12:45

Hej NG

Jeg sidder og funderer over hvordan det ville være muligt for mig, at se
hvilke porte jeg har åben på min router!!

Der findes et hav af online scannere, men jeg ved ikke om de kigger på alle
porte eller kun et udvalg.
Er der nogen der kan anbefale et link eller et program til dette formål?

Grunden til at jeg spørger ligger i at en online scanner siger at min UDP 68
er åben! Men jeg kan ikke finde den port i nogle af mine indstillinger i min
router...

Jeg har følgende opsætning:
Win 2000 pro
TDC BB
D-LINK 804 Gateway/router
Fast IP

På forhånd tak

Oz

Fra : Jönson

Dato : 29-06-02 16:05

"OZ" <no_spam_gonzo@strike-team.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvilke porte jeg har åben på min router!!
>
> Der findes et hav af online scannere, men jeg ved ikke om de kigger på

De fleste kigge kun på et udvalg

> Er der nogen der kan anbefale et link eller et program til dette formål?

www.languard.com

Har kan du downloade et lille gratis "security" program, scanner din egen ip
(intern ip) og så kan den bl.a. vise hvilke porte der er åbnet. :)

> [...]
68
> er åben! Men jeg kan ikke finde den port i nogle af mine indstillinger i

På forhånd værsegod

> Oz

J\ killall -9

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 30-06-02 17:58

Du kan sikkert få din router til at vise dig dine NAT opsætning og dermed
hvilke porte der er åbne og dem der er i brug indefra og ud.
HTH
Martin

Fra : OZ

Dato : 01-07-02 15:56