Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
SiPix
Fra : Ole Rosted

Dato : 29-06-02 12:21

Hej,

Jeg gik ned i Merlin for at købe et SiPix Blink som legetøj til mit 5
årige barnebarn.
Han er - naturligvis - bedøvende ligeglad med billedkvalitet, zoom mv.
Bare han kan se det han "fotograferer" på LCD skærmen er han himmel
henrykt.
Marlin havde ikke apparatet og på SiPix' hjemmeside kan jeg ikke se,
om der overhovedet er LCD skærm på det. I det hele taget er det småt
med tekniske oplysninger på siden.

www.dpreview.com omtales (så vidt jeg kan se) INGEN af SiPix
cameraerne.
Hos Harald Nyborg kan man købe SP-1300 og SC-2300, men 1200/1800 kr.
er nu mere end jeg vil give for en 5-årigs legetøj.

Kan I, som har set Blink, sige mig, om der er en LCD skærm på
apparatet?

Venlig hilsen Ole Rosted

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-06-02 12:55

Ole Rosted wrote:
> [...]
> er nu mere end jeg vil give for en 5-årigs legetøj.
>
> Kan I, som har set Blink, sige mig, om der er en LCD skærm på

Jeg har ikke kameraet men på
http://www.sipixdigital.com

under StyleCam Blink kan du finde lidt om det.

Du er nok lidt for optimistisk, hvis du forventer en 1½" farve LCD skærm på
det

Der står b/w LCD statusskærm og jeg tror det er billede tælleren.
--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Peter Loumann

Dato : 29-06-02 13:45

Sat, 29 Jun 2002 13:20:51 +0200, Ole Rosted <Ole.Rosted@get2net.dk>
wrote:

>Kan I, som har set Blink, sige mig, om der er en LCD skærm på
>apparatet?

Det er der ikke.

--
hilsen pl
se mine fotos

Fra : Ole Rosted

Dato : 29-06-02 19:53

On Sat, 29 Jun 2002 14:44:42 +0200, Peter Loumann <peloda@tiscali.dk>
wrote:

>Det er der ikke.

Tak for svaret. Nu behøver jeg ikke tænke i de baner længere.

Venlig hilsen Ole Rosted