Single CD covers
Fra : Allan V

Dato : 29-06-02 11:37

Er der nogle der ved hvor man kan købe tomme single/maxi CD covers ? enten
på nettet eller i en butik. Har ledt lidt uden held.

mvh
Allan
http://www.netmusic.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-06-02 12:43

Allan V wrote:
> Er der nogle der ved hvor man kan købe tomme single/maxi CD covers ?
> enten på nettet eller i en butik. Har ledt lidt uden held.

> [...]

Eksempelvis TP musikmarked - jeg tror de tager 4 kr stykket (!) - sidst
købte jeg en stak ligyldige singler til 2 kr stykket og smed dem ud og og
brugte coverne..

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Uffe Holst

Dato : 29-06-02 13:36

In an article of 29 Jun 2002 Allan V wrote:

> Er der nogle der ved hvor man kan købe tomme single/maxi CD covers ? enten
> på nettet eller i en butik. Har ledt lidt uden held.

Jeg har i hvert fald set dem hos TP på Roskildevej, men om de stadig har
sådanne ved jeg ikke.

Indimellem kan du også finde de værste crap CD-singler, der bliver solgt
for ingen penge. Det var i hvert fald denne vej, at jeg oprindelige købte
nogle nye covers til et par CD-singler, der trængte til nye.

--
Uffe Holst

Fra : Chano Andersen

Dato : 29-06-02 15:00

On Sat, 29 Jun 2002 12:37:09 +0200, Allan V <allan@NOSPAMvesterbaek.net> enlightend everyone in dk.kultur.musik with:
>Er der nogle der ved hvor man kan købe tomme single/maxi CD covers ?

Jeg har set dem til salg hos Fona.

--
Chano Andersen (chano@mrfunny.yi.org)
MSN Messenger: chano_andersen@hotmail.com ICQ: 15377564

Fra : Niels Præstegaard

Dato : 30-06-02 23:05

> Er der nogle der ved hvor man kan købe tomme single/maxi CD covers ? enten
> på nettet eller i en butik. Har ledt lidt uden held.

Har 50 som jeg er lige på nippet til at smide ud.
De befinder sig i Esbjerg.

e/gards

Niels

Fra : Betina Jørgensen /LO~

Dato : 01-07-02 07:31

Prøv www.edbpriser.dk

Der har jeg med succes købt produkter, incl. de omtalte Jewel Cases

Med venlig hilsen Betina

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-07-02 11:30

Betina Jørgensen /LO-Skolen wrote:
> Prøv www.edbpriser.dk
>
> Der har jeg med succes købt produkter, incl. de omtalte Jewel Cases

Nu er det ikke Jewel Cases men SlimCases Allan søger.

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Betina Jørgensen /LO~

Dato : 01-07-02 12:04

hold-diskussionen-i@nyhedsgruppen-tak.dk writes:
>Nu er det ikke Jewel Cases men SlimCases Allan søger.

Sorry min fejl

Fra : Betina J¿rgensen /LO~

Dato : 01-07-02 12:14

Fandt lige en Norsk hjemmeside som sælger slimcases... Måske var det
noget.. ( tog jo lidt fejl før *SS* )

www.Nordata.net

Bare søg efter slim

Med venlig hilsen Betina