Dansktoppen-subnet (Katastofe)
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-06-02 10:30

Nej, overskriften hentyder ikke til at "Dansktoppen Subnet" skulle være en
katastofe. Katastrofen består i at siden simpelthen er pst. væk. Ved nogen
om den har skiftet adresse, eller hvad der er sket ? - Det var skråstreg er
trods alt næsten den eneste informative side om dansk populær musik. Her er
linket:
http://dansktoppen.subnet.dk/ - Ebbe Franks side eksisterer dog stadig
http://www.ebbefrank.subnet.dk/

Der er trods alt stadig www.dansktoppen.dk, men den er nu ikke noget at råbe
hurra for.

Hilsen Åge

Fra : Lars B.

Dato : 29-06-02 14:17

In article <3d1d7c2b$0$197$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
halldorsson@post.tele.dk says...
> [...]
> trods alt næsten den eneste informative side om dansk populær musik. Her er

Mon ikke de har indset det tåbelige at have sådan en side ????

Hvorfor laver du ikke din egen dansktopside Åge ?? Du er jo trods alt
dansktopekspert!

--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 03-07-02 06:21

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> Nej, overskriften hentyder ikke til at "Dansktoppen Subnet"
> skulle være en katastofe.

You could have fooled me!!

> Katastrofen består i at siden simpelthen er pst. væk.

"Hackere mod Naturkatatrofer" har vel slået til igen?

> Ved nogen om den har skiftet adresse, eller hvad der er sket ?

Jeps - de er flyttet til Vimmersvej.

> Det var skråstreg er trods alt
> næsten den eneste informative side om dansk populær musik.

Jeg var inde og kigge lidt da du i sin tid nævnte siden, men der
var igen populær musik, kun flopslam.

> Ebbe Franks side eksisterer dog stadig
> http://www.ebbefrank.subnet.dk/

Ebbe Frank? Lidt Svend-Bent-agtigt... ?

> Der er trods alt stadig www.dansktoppen.dk, men den er nu ikke
> noget at råbe hurra for.

Tror det gerne!

Det er der så imidlertid nu, da den anden side er væk.

--
B-)
Ting til salg: http://go.to/salg