MS Windows
briani 27239
Tweak program??
Fra : S.Ørn.

Dato : 29-06-02 10:22

Jeg har geninstalleret XP efter en gang ny-formattering, og vil gerne have
et xp tweak program ind - men der findes jo en hel del. Hvilket er
bedst/mest stabilt/flest funktioner og lign.? Hvad anbefales??
(Jeg vil tro, det nok ikke er så smart at have flere på samme tid - kunne
vel nok give nogle stabilitetsproblemer - så derfor søges simpelthen "det
bedste")
P.sørensen

--
Windows XP home DA, 1400 mhz AMD, 512 mb ram, 70 GB HD.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 29-06-02 10:52

> [...]
> P.sørensen
>
> --
> Windows XP home DA, 1400 mhz AMD, 512 mb ram, 70 GB HD.

Jeg bruger et der hedder Tweak XP, det har rigtig mange funktion, men de
vigtigeste er memory optimering og popup killer.....

Fra : jsmogens

Dato : 29-06-02 14:17

Der kan efter min opfattelse kun være tale om eet program nemlig x-teq 6.2.
Det fungerer med plug-ins og kan det hele. Der findes ikke et tweakprogram
der når dette til sokkeholderen, dvs. jeg er ikke bekendt med det.
Samtidig er det gratis...

Samtidig kan man automatisk tilføje tilgængelig nye eller opdatere plug-ins
via nettet.
http://www.xteq.com/downloads/#xset
http://www.xteq.com/downloads/
http://www.xteq.com/

Venlig hilsen
jsmogens

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 29-06-02 20:47

"S.Ørn." <psi@vestnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> P.sørensen
>
> --
> Windows XP home DA, 1400 mhz AMD, 512 mb ram, 70 GB HD.

Det bedste er ikke at installere nogen. Medmindre formatering og
genibstalltion er din hobby

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.