IE 6.0 problem
Fra : [DK]The_Matrix

Dato : 29-06-02 09:40

Hej NG.

Jeg har pludselig fået et rigtigt irriterende problem.
Jeg kan ikke længere få nogen sider frem i IE.
Den fortæller at "Websted blev fundet, venter på svar", men siderne dukker
aldrig op.
Jeg har prøvet med en masse forskellige links, men der er ingen reaktion.

Nu skulle man jo så tro at det var min forbindelse, som enten var gået ned
eller meget langsom, men det er ikke tilfældet.
Jeg har en 512/256 forbindelse, hvilket jo ikke er langsomt.
Her er det underlige:
Hvis jeg tjekker mail eller nyhedsgrupper i Outlook og OE, så er der ingen
problemer.
Det kører så rigeligt stærkt.
Jeg kan bare ikke finde ud af, hvorfor IE ikke vil noget.

Jeg har Norton Antivirus og Firewall installeret, og jeg har prøvet at slå
dem fra, men det giver ikke noget resultat.
Nu er jeg simpelthen på bar bund.
Er der en venlig sjæl, der kan give mig et par råd?

MVH Mikey

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-06-02 09:22

[DK]The_Matrix wrote:

> Den fortæller at "Websted blev fundet, venter på svar", men siderne dukker
> aldrig op.
> Jeg har prøvet med en masse forskellige links, men der er ingen reaktion.

Prøv med dette: http://209.202.221.20
Hvis du med ovenstående link kommer ind på Wired.com, skyldes fejlen en
DNS-fejl.

Eftersom du får meddelelsen "Websted blev fundet", får computeren
oversat adresserne til deres respektive IP-numre. Det betyder, at fejlen
enten ligger hos din udbyder (hvad jeg tvivler på), eller at du har en
forkert opsætning på computeren, så browseren omdirigeres til
ingenmandsland. Har du haft installeret en proxy i form af et
filterprogram eller lignende?

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : [DK]The_Matrix

Dato : 29-06-02 10:41

> Prøv med dette: http://209.202.221.20
> Hvis du med ovenstående link kommer ind på Wired.com, skyldes fejlen en
> DNS-fejl.

Hmmm, og det gjorde jeg....

> [...]
> forkert opsætning på computeren, så browseren omdirigeres til
> ingenmandsland. Har du haft installeret en proxy i form af et

Jeg har ikke haft installeret en proxy, men problemerne startede efter jeg
opdaterede Windows gennem updateren.
Nu har jeg slettet alle opdateringerne, og det kører da nu, men stadig
utroligt langsomt.

Har du en ide om hvad jeg nu skal kigge efter?

Mikey