forsikring
Fra : metha hjord & jan ma~

Dato : 29-06-02 00:40

Hej,

Er der nogen som har gode - eller mindre gode - erfaringer med
sygeforsikring af familiens firbenede-medlem.

Kitte har Gud'ske'lov ikke haft brug for dyrlægen endnu, men skulle uheldet
være ude, ville det jo være betryggende at være dækket ind.

Mange hilsner,
Metha & Jan

" In tranquillo mors - in fluctu vita. "

Fra : Pia J

Dato : 29-06-02 08:54

Jeg har kun erfaringer med hund, men har netop fået ny forsikring i
forbindelse med hus, og udover samlerabat kunne jeg få mine 2 hunde med på
indboforsikringen med udvidet ansvar og sygeforsikring. Pris: det samme som
jeg ellers skulle betale for 2 hunde i det gamle selskab, altså
indboforsikringen "gratis".

Prøv at høre med dit selskab.

Jeg har ikke hørt om nogen der har gjort brug af deres sygeforsikring og
ikke er blevet dækket uden vrøvl.

:Pia

Fra : Gitte Jæger Lock

Dato : 29-06-02 12:16

Jeg vil anbefale dig Dahlberg Assurance. Det koster ca. 500 kr. pr. kat om
året, og de refunderer så dine udgifter ved akut sygdom og ulykkestilfælde
.... da min Laban blev syg, fik jeg alle udgifterne til dyrlæge (ekskl. 1 x
selvrisiko p 5-600 kr) refunderet uden problemer. Der var kun nogle enkelte
piller de ikke betalte. Og der var mange regninger, fordi forløbet varede et
års tid, hvor Laban igen og igen blev indlagt akut, indtil vi til sidst
besluttede at give ham fred. Jeg har kun haft positive erfaringer med
forsikringen, og det jeg har betalt til den har jeg for længst fået tilbage
igen ... desuden er de søde til at besvare spørgsmål, når man er i tvivl om
noget.
Mvh. Gitte