Jazz-improvisationer på CD-rom? (Som MIDI-~
Fra : LR

Dato : 28-06-02 22:30

Jeg vil gerne udvikle min improvisationsteknik på klaver/keyboard, men da
jeg er ret dårlig til noder, vil jeg gerne vide, hvor jeg kan finde
midi-filer, CD-rommer eller lignende, med klaver-soli i genrer som Jazz og
Funk.

Mvh.

Fra : thomas tomcat

Dato : 29-06-02 10:48

in article afiko5$td5$1@news.cybercity.dk, LR at noemail@cc.dk wrote on
28/06/02 23:29:

> hvor jeg kan finde
> midi-filer, CD-rommer eller lignende, med klaver-soli i genrer som Jazz og
> Funk.

"Indigo 2" har vist sådan noget i deres katalog:

Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030
Musik & Computer finder du på http://www.indigo2.dk

Fra : LR

Dato : 29-06-02 13:03

thomas tomcat skrev i meddelelsen ...

>"Indigo 2" har vist sådan noget i deres katalog:
>
>Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030
>Musik & Computer finder du på http://www.indigo2.dk

Tak, det vil jeg prøve at tjekke.

Mvh.