Fist-Fucking...
Fra : Anja Stinne Nielsen

Dato : 28-06-02 22:21

Kære Gruppe...

Jeg vil da gerne høre om andres erfaringer med Fistfucking....
Jeg har selv, sammen med min kæreste, prøvet det en enkelt gang... Det er da
helt sikkert noget vi skal "dyrke" mere af..
Den orgasme jeg "fik leveret" var så fantastisk at det er ubeskriveligt...
For mig kan "indtil videre" intet måle sig med den totale, kæmpe orgasme,
jeg fik ved fisting...
Styrken på orgasmen, var så voldsom at jeg desværre "var nød til" at afbryde
den før tid... Jeg troede jeg skulle lette... Det var for vildt ....*GF*
Lad mig høre fra andre med erfaring ift. fisting.

Kh Stinne

Fra : Bo Warming

Dato : 28-06-02 23:22

"Anja Stinne Nielsen" <Anja@Fuxie.ADSL.dk> wrote in message
> [...]
afbryde
> den før tid... Jeg troede jeg skulle lette... Det var for vildt ....*GF*
Legemet har imod alt andet end mad en instinktiv modvilje mod
"fremmedlegemer", der indføres, men sygetermometre i endetarmen og penis i
skede skræmmer kun lidt, og opleves hurtigt acceptabelt hhv dejligt.
Hvis psyken er gearet ind på at store pikke er bedre, fx glider tættere mod
clitoris, er det naturligt at "mere vil ha mere" og at 3 og 4 fingre er
bedre, og hele hånden er det bedste - så længe ikke noget sprænges, og det
sker vist kun ved fødsler.
Fistfucking fik et dårligt ry, da kaposis sarcom opdagelsen førte til
AIDS-opdagelsen i 80erne og sundhedsminister Britta Schall Holberg straks
kritiserede bøsse-saunaklubber for at fistfucke så der opstod rifter i
endetarmen og dernæst have samleje med hundred fyre og så var smitterisiko
enorm.
Logisk set er udblokning vel så unaturligt som at blive trukket på en
pinebænk, men det er der også nogen, der får orgasme af, hævdede en
fysioterapeut, som jeg boede sammen med i 70erne og som havde privatklinik,
hvor rige patienter spenderede fornøjelser på sig selv.

Et voksent hoved kan undertiden føres op i tarm eller skede, men sjovt nok
har Guiness Record-bog ikke noget om hvor extremt de grænseoverskridende
eksperimenterende kan nå. De er vist snerper.
Hvis man er til "extase pr iltmangel", er det vist romantisk når deepthroat
eller hovedindføring er årsagen til den kortvarige "asfyxi".

Hvis børn/teenagere/slavementalitets-voksne bliver udblokket , typisk pr
fist, er det vel ofte ulovligt - men det er der jo så meget der er.
Afgørende må være om den mindreårige er med af lyst og ikke er presset til
det. At være i centrum for en voksens opmærksomhed, og gør ham/hende glad,
kan nok give lyst og selvtillid, hos nogle der egentlig ikke må efter lov og
forældre (men for dem er der jo så meget man ikke må)
Læger burde have oplysnings-hefter om hvordan man vurderer om
grænse-overskridende eksperimenter bliver til sundheds-skadelige
eksperimenter.(Hvilket vist ikke er et stort problem, men det kan vistnok
bekymre nogle)
Jeg tror dog ikke, at læsning vil dæmpe lysten til at "stige op på et højere
niveau og i stigningen overgå sig selv" for nu at tale Nietzschesk.(burde
jeg hellere have delt dette indlæg op i 2-3?)

Engang læste jeg en virkelig ophidsende pornonovelle om en skønhed, der i
borgkælderen fik en gummibold op i anus, mens hun sad i gabestok, og så
udspiledes den pr. pumpe, så herskerens penis fik det mere og mere stramt
På en sexmesse i Forum købte jeg en sort gummi-penis der netop kunne
oppustes på den måde - men det var en skuffelse.
Det er vist også al "dobbelt-udblokning" eller sandwich, hvor pigen ligger
mellem to fyre, der er oppe i hendes skede og tarm samtidig, men kun den ene
kan bevæge sig. Det er vist kun i pornolitteraturen, at mændende oplever
noget vidunderligt ved at kunne mærke den anden mands penis via det tynde
mellemkød - eller er det?
Det ophidsende er vel især, at pigen ikke kan få nok! - ligesom en pige der
er oral- og vaginal-. aktiv samtidig også har en meget "sulten" og liderlig
udstråling.(når jeg har prøvet 69-stilling har dog det knebet med at
værsætte to så forskellige nydelser samtidig).Men er der slaraffenland at
rejse til, for den der har et åbent sind - erfaringer efterlyses?
(På fuck-doll hjemmesiden står der om modeller der også kan udblokkes med
penis i næseborene - pas på piger - konkurrencen fra robotterne kan blive
svær!

Fra : Anja Stinne Nielsen

Dato : 29-06-02 10:09

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "fremmedlegemer", der indføres, men sygetermometre i endetarmen og penis i
> skede skræmmer kun lidt, og opleves hurtigt acceptabelt hhv dejligt.

*Snipper lige en lang og temmelig irrelevant text ud*

Hvorfor skal du altid skrive sådanne totalt mærkelig breve, der ikke har
noget som helst hold i det du svarer på??

Jeg spørger om erfaringer, og du begynder at snakke om
- At det er ulovligt at udblokke mindreårige (hvad har det med sagen at
gøre)??
- At det er upopulært i bøssekredse.. (Jeg er sgu ikke bøsse. Det
forhindrer mit køn mig ligesom i)
- At det er muligt at få et hovede op i fissen (jeg taler ikke om total
udblokning!! Jeg taler om FF). Desuden er dette ikke muligt, da der ikke er
plads til et voksen hovede, pga skambenet!

Tænk dig lige om næste gang du svarer på et indlæg. Du forvirrer flere
mennesker end du hjælper.

Stinne

Fra : Bo Warming

Dato : 29-06-02 10:22

> Hvorfor skal du altid skrive sådanne totalt mærkelig breve, der ikke har
> noget som helst hold i det du svarer på??
Du har din stil, jeg har min, hvad gruppens mange passive læsere værdsætter,
ved ingen.

> [...]
> plads til et voksen hovede, pga skambenet!
>
> Tænk dig lige om næste gang du svarer på et indlæg. Du forvirrer flere

Er nogen hjælp-trængende? Vi er ligeværdige konverserende borgere og fri
associationer er ingen forbrydelse. De gange jeg har læst om voksenhoved der
udblokkede, har jeg også været skeptisk - men variationer i menneskers
dimensioner er enorm. Når nogen hævder at kondom springer eller kan mærkes,
og ingen interesserer sig for afprøvning af vandrehistorier, er jeg også
skeptisk.

Husk at Jens Bruun har netop erkendt, at han var dybt uretfærdig mod mig, og
mobbede for fejl, som Tomas begik samtidig, men _kun jeg_ mobbedes (hvad jeg
ikke tager skade af, men at en fjerdemand faldt over Jens Bruuns
uretfærdighed og at min ven Jens erkendte sig som selvmodsigende, tillader
jeg mig at nævne, siden du virker urimelig aggressiv.)

Vedr at jeg tydeligvis irriterer dig (og et par andre) - så ser jeg det som
dit private psykologiske problem, som jeg ikke har skyld i, jvf nedenstående
artikel. Usenet er om ytringsfrihed, og at gå efter bold ej mand, og god
netikette (som min) skaber glæde for alle andre end de , der kan lide at
lide - ! - at blive irriteret.
---------------------
Samliv og unødvendig irritation

Det er skønt at skabe resultater. Vi bør altid måle vore aktiviteter, ved
deres varige virkninger . Vi bør ikke fortabe os i stemninger og fordømmelse
af, at folk irriterer os ved uenighed. Årsagen til den helt unødvendige
irritation, er vor tåbelige forfængelighed. At vi vil selvbedrage os til
følelse af overlegenhed, og derfor skal konkurenter jokkes på.

Vi bør ikke se med-debattører som konkurrenter, der truer os - men som
kampfæller i gruppens ønske om at indhøste øget indsigt.

"Hvad der gør andre menneskers forfængelighed så uudholdelig for os,
det er at den sårer vor egen ". La Rochefoucauld

Hvis nogen har en fejl, fx stammer eller er ordblind, så glæder andre sig.
Som når vi i cirkus betaler klovnen for at falde - så vi bliver dygtige
selv, pr kontrastvirkning:

"Vi behager oftere i livets handel og vandel ved vore fejl end ved vore gode
egenskaber. La Rochefoucauld

Vi er alt for glade for vores medlidenhed - som giver os en ofte falsk grund
til at blande os.:

"Vi trøster os let over vore venners ulykker, når de tjener til at vise
verden vor kærlige omsorg for deres vel.Rochefoucauld

Derfor er det smart at være "tillært hjælpeløs" og farligt at være så
dygtig, at andre misunder:

"Det onde, vi gør, tildrager os ikke så megen Forfølgelse og så meget Had
som vore gode Egenskaber.La Rochefoucauld

Misundelse har kun den gode side, at vi får fantasi til at bedre vor
situation og nå den misundtes niveau. Men ofte stimuleres til uproduktiv og
skadelig kamp.

" Misundelsen er mere uforsonlig end hadet. La Rochefoucauld

" Misundelsen nedbrydes af det sande venskab og koketteriet af den sande
kærlighed.La Rochefoucauld

Kærlighed er af kristendommen gjort til den fineste egenskab - så vi dyrker
forelskelsen for forelskelsens skyld:

"Der er visse mennesker, som aldrig ville have forelsket sig
dersom de aldrig havde hørt om kærligheden,La Rochefoucauld

Denne franskmand var Nietzsches store forbillede og foregreb hans skepsis
mht. statslig godhed:

"Ingen fortjener at roses for sin godhed, hvis han ikke har kraft
til at være ond;
enhver anden godhed er som oftest ikke andet end dovenskab eller
viljesvaghed.Rochefoucauld

Kærlighed handler meget om forfængelighed - altså kortsynet stolthed og ære:

"Grunden til at elskende aldrig keder sig, når de er sammen,
er den, at de altid taler om sig selv.Rochefoucauld

Derimod lader vi os unødigt irritere af, at andre ofte overgår os: Det ville
være bedre at glæde sig over at have værdige fjender og kompetente
medborgere

Freud-psykologi om selvbedrag opstod især i denne franske citat-forfatters
kunst (og i den samtidige Molieres komedier)

" Alle mennesker er lige stolte, den eneste forskel er,
at de ikke viser det på samme måde.La Rochefoucauld

Medlidenhed er OK mod folk, der vil gengælde de gode gerninger, fordi de
er af samme kultur og respekterer giveren.

"Medlidenhed er ofte en følelse af egne lidelser i andres lidelser. Det er
en klog forudseenhed af de ulykkestilfælde, der kan ramme os selv.
Francois de la Rochefoucauld

Mange har forfulgt denne linie og advaret imod forfejlet medlidenhed/godhed

" If you pick up a starving dog and make him prosperous, he will not bite
you. This is the principal difference between dog and man".Mark Twain

- venligste hilsener Bo Warming telefon 35861000

Fra : N/A

Dato : 29-06-02 20:07

Fra : N/A

Dato : 29-06-02 20:07

Fra : Anja Stinne Nielsen

Dato : 29-06-02 20:07

"Carsten Matzon" <carsten@xxx.matzon.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hmm.Efter at have læst en del af dine indlæg/besvarelser så kan jeg kun
> komme til den konklusion at du måske skulle have en snak med din
> sagsbehandler.Du er viiiildt twisted!
> Syntes du burde skamme dig at du opfører dig så barnligt.At du kan citere
> alle mulige store personligheder virker jo ikke så respektindgydende nårh
du
> så samtidig ikke kan respektere andre mennesker generalt.Du virker som en
> meget snævresynet person der kun kan lide egne interresser og som bryder
> egne regler sålænge det kommer dig selv til gode...

Hej Carsten...

For at sige det kort... Jeg er enig!
Jeg bliver dybt forvirret... Orker simpelthen ikke at læse det HEEEEEEELE af
Bo`s indlæg...*GG*

Kramz fra Stinne

Fra : Ally

Dato : 29-06-02 20:11

Hej Anja og Carsten
[SNIP]
> Jeg bliver dybt forvirret... Orker simpelthen ikke at læse det HEEEEEEELE
af
> Bo`s indlæg...*GG*

Det bedste, I kan gøre, er helt at undlade at svare ham. Han nyder at nogle
svarer hans indlæg, selv når man brokker sig over ham. Hvis vi alle
ignorerer ham, så er der en chance for, at han ikke gider mere.

K.h.

Ally
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Carsten Matzon

Dato : 29-06-02 20:33

> [...]
> svarer hans indlæg, selv når man brokker sig over ham. Hvis vi alle
> ignorerer ham, så er der en chance for, at han ikke gider mere.

Jah det har du så ret i.Men nu orkede jeg bare ikke lige mere så han fik min
mening også og røg i mit kill-filter... =)

Mvh

Carsten

Fra : Bo Warming

Dato : 29-06-02 22:44

"Carsten Matzon" <carsten@xxx.matzon.dk> wrote in message
> [...]

At tankelæse er at lyve - selvfølgelig nyder jeg kun de svar, der er om mit
dss-emne.
Hvorfor dog interessere sig for hvad jeg nyder og ikke nyder - gå efter
bolden=EMNET.

Den vedvarende støj af follk der skal vise hvor meget de er klogere end BW,
ved at udtrykke foragt for BW, er trættende - og fundatsstridig.

Jeg anser det for ond netikette, at man fylder op uden at have noget
væsentligt at meddele - at modsige asociale debatører som Carsten Matzon er
dog væsentligt, men for ikke at de skal have held med, at ikke kun deres
indlæg er offtopic, men også mit, så lægger jeg her to dss-relevante
mini-artikler.
---------------

"Uden penge gør det ondt"
var engang en klassisk vending, der skulle udstille glædespiger som
afstumpede elskerinder, der kun nød det materielle.
"Den glade luder" er dog et almindeligt fænomen - og det er kun naturligt at
hvis en kunde snyder for betaling, så gør det psykisk ondt - ligesom en
håndværker med enorm arbejdsglæde, vil hade at blive snydt til at gøre sit
job gratis..
Aviserne hetzer mod importerede prostituerede, som om de er ofre for
traficking/slavehandel mere end danske. De har samme arbejdsglæde - og møder
samme foragt og kedsomhed - som danske prostituerede.
At glæde andre og samtidig få høj timeløn - det gør da alle tilfredse.
Største problem er de lange ventetider mellem kunderne - og med bedre
internet og telefonbrug, og tidsbestilling, TV-telefonering osv, kan det i
fremtiden forbedres. Ligesom det var et fremskridt da EB-annoncer afskaffede
hovedparten af "at trække på gaden" til fordel for behaggelige indendørs
massageklinikker.

-----------------------------

Man gir ikke folk der porn, de fortjener.
( - pornoskuespillernes grimhed og tekstil-pjank)

Sangerinder og Oscar-vindende spillefilms-skuespillere har stil og klassisk
skønhed., ofte grænsende til det perfekte.(Med lidt for enhver smag - for de
vulgære, for de fornemme, for de sophistikerede osv)

Men hvis man valgte lige så lækre kroppe og personligheder til pornofilm -
hvad ikke er svært - så ville de respekterede kulturpersonligheder ikke
kunne klare sig i konkurrencen. Så ville man se mindre på TV med sang og
film, fordi de respekterede jo er infamt asociale og bruger-u-venlige at
dække kroppen unaturligt til, og skjule skønhed bag tøj..

De respekterede "kunstnere" er en vigtig del af statens hjernevask og
politiske indoktrinering - næsten alle de "lødige" sang&film-skønheder er
jo venstreorienterede og præker politisk korekthed , enten i deres "kunst"
eller når de interviewes, før og efter. Denne måde at forme folkestemningen
anti-demokratisk kan staten ikke klare sig uden, så porno gøres bevidst
DÅRLIG., for at den ikke skal blive for populær

At man ikke lader pornoskuespillerinderne nøgne meget mere af tiden, er
fordi der skal være lidt "forbud, lavkvalitet og skamfølelse" over
projektet. Pornofilm blandes, som var det en stor skraldespand - de opdeles
ikke i de forskellige genrer og trends, som der jo klart er tale om, og de
anmeldes ikke at intelligente journalister.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-06-02 23:43

"Anja Stinne Nielsen" <Anja@Fuxie.ADSL.dk> wrote in message
> Hvorfor skal du altid skrive sådanne totalt mærkelig breve, der ikke har
> noget som helst hold i det du svarer på??

Vil du slikkes i røven,
altså tales efter munden
så skal du ikke åbne BW-indlæg, der jo gennemsyres af Nietzsche sloganet "du
skal være din ven et hårdt leje" altså "sandheden er altid ilde hørt".

Hvis du vil læse begejstrede indlæg om sexoplevelser, så søg de mere typiske
dss-skribenter af den gamle skole.

Jeg søger at bryde tabuer og gå imod vanetænkning - at brainstorme om
kontroversielle og ny synspunkter.

Blir vi lykkeligere, hvis vi alle smigrer hinanden og udtrykker medfølelse
og medlidenhed?

- eller går der inflation i ros og opmuntring?

Nogle er til moderen , nogle er til datteren, nogle er til dss-classic,
nogle er til fornyelse.

Der var engang en USA-turist, der kørte sig dollargrin ned gennem et øde pas
ned mod Palermo.

Pludselig stod der en mafia-gut med sin pistol og sagde: "Hop ud af dem bil
et øjeblik".

Derefter sagde den barske gut "smid bukserne og onaner"

Det gjorde turisten, og så sagde sicilianeren "onaner igen"

Det tog lidt længere tid, og så sagde pistolmanden "onaner en tredie gang"

Det tog selvfølgelig rigtig lang tid, og så råbte den indfødte på sin
guddommeligt sexede datter, der ventede bag cypres-træet og faderen sagde
til bilisten " Du skal bare lige gøre os den tjeneste at køre min datter ned
til byen"

Ville du kunne lægge an på en skønhed, lige efter to masturbationer?

Fra : Anja Stinne Nielsen

Dato : 30-06-02 10:19

> [...]
"du
> skal være din ven et hårdt leje" altså "sandheden er altid ilde hørt".

*PLOKF*

Fra : Bo Warming

Dato : 30-06-02 12:58

> "du
>
> *PLOKF*

Du har ret i at romantik er sød tale, og når jeg fremlægger videnskab om at
der ikke i kvindeorgasmen er direkte gavn mht at opnå graviditet, så er det
som at råbe "Gud er død" under en katolsk middelaldermesse.

Men jeg står ikke alene - Hollywoodfilmen "Da Harry mødte Sally" hvor Meg
Ryan viser at orgasme oftest er tillært smigre-strategi, er ligeså krænkende
for gængs romantik.

Ejer man tvivlens nådegave, så tar man ubehagelige synspunkter _neutralt_ -
og killfiltrerer stilfærdigt uden at prale af det. Alle har en mening, og
ingen er mere etisk end andres..

Fra : Bo Warming

Dato : 30-06-02 13:45

"Anja Stinne Nielsen" <Anja@Fuxie.ADSL.dk> wrote in message
> *PLOKF*

Jeg gætter på at dette ord, trods stavemåden, angiver en killfiltrering
eller plonkning (burde der ikke have været futtet til dk.snak.snik -
desværre vil ingen fortælle mig, hvordan man futter)

Filterbrug er privatsag, men når der udøves ekshibitionisme mht at man har
smidt nogen i sit kill-filter, er det ofte interessant og på sin vis
ontopic, sex-og-samlivs-relevant..

Tomas O filtrede mig engang, fordi han var uenig med mig.

Han droppede filterbrugen, fordi han alligevel ville læse indlæggene.

Efter en måned mente han at have samlet "regelbrud" i massevis om mig, og
gik til min udbyder, der måtte skuffe Tomas - og i fornærmelse over dette,
skulle nogen straffes - så jeg røg igen i hans killfilter!

Denne ng er om samliv, og alle ved hvordan kærester dropper hinandenn og
vender tilbage, og derved får indhold i livet. På dk.snak.snik har man
antydet en art kæresteri fra Tomas til BW - er det hele et dss-relevant SM-
og hadkærlighed-scenarie?

Ellers ville den slags vel ske i det skjulte.?

Fra : Henning

Dato : 29-06-02 07:04

Anja Stinne Nielsen <Anja@Fuxie.ADSL.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hej Stinne.

> Styrken på orgasmen, var så voldsom at jeg desværre "var nød til" at
> afbryde den før tid... Jeg troede jeg skulle lette... Det var for
> vildt ....*GF*

Kylling*G*
Næste gang må du lade dig lægge i lænker, så
du ikke kan slippe for afslutningen

Når jeg har en partner on top, og pirringen bliver
for stærk, hjælper jeg hende ved at knipse til
hendes brystvorter, eller tjatte til hendes bryster
med bagsiden af hånden, let smertepåvirkning andre
steder på kroppen kan ofte føre til at kvinden kommer
over det "alt for intenst uuholdelige vildt dejlige punkt"
der fører til en eller flere mega-orgasmer

MVH
Henning

Fra : ¤

Dato : 29-06-02 10:54

On Fri, 28 Jun 2002 23:20:44 +0200, "Anja Stinne Nielsen"
<Anja@Fuxie.ADSL.dk> wrote:

> [...]
>den før tid... Jeg troede jeg skulle lette... Det var for vildt ....*GF*
>Lad mig høre fra andre med erfaring ift. fisting.

Hej Stinne
Jeg har også prøvet det med et par kvinder.
De tændte stærkt på det og fik utrolig kraftige orgasmer. Derfor
tænder det også mig meget at gøre det. Jeg er er nu ikke sikker på at
de kunne få orgasme udelukkende af FF. Jeg har slikket dem samtidig
el. de har brugt vibrator el. fingre samtidig. Under alle
omstændigheder har det været utroligt frækt at gøre det.
Jeg tror nu langtfra at alle har plads til en mandehånd. Hvis man som
mand kan mærke at det føles stramt med f.eks tre fingre vil man nok
ikke forsøge.
Jeg vil også gerne høre fra kvinder som aldrig har prøvet, om tanken
tænder dem el.om de finder den frastødende.
Mvh
TD

Fra : Hanne L

Dato : 30-06-02 02:08

Anja Stinne Nielsen skrev

Jeg har aldrig prøvet det, men tror heller ikke, der er plads
hos mig til, at en hel hånd kan komme ind.

Men din beskrivelse minder meget om de orgasmer, min
sidste kæreste gav mig med sine fingre på mit G-punkt.
Jeg havde ikke prøvet det før, og blev vildt overrasket.
Det var/er ubeskriveligt, og jeg sprøjtede voldsomt hver
gang. Og kunne få flere orgasmer i træk med meget lille
tidsmellemrum. Tror du ikke, dit G-punkt bliver ramt ved
fistfucking?

Jeg har bestemt ikke haft lyst til stoppe noget som helst,
men nød det bare enormt meget *S*. Ligesom det tændte
ham helt vildt. Hvis vi bollede lige efter, jeg var kommet
på den måde, kom han med det samme, så det lod vi være
med, og ventede lidt.

¤ skrev
> [...]
> Jeg tror nu langtfra at alle har plads til en mandehånd. Hvis man som
> mand kan mærke at det føles stramt med f.eks tre fingre vil man nok

Det er min oplevelse hos mig.

> Jeg vil også gerne høre fra kvinder som aldrig har prøvet, om tanken
> tænder dem el.om de finder den frastødende.

Jeg har set masser af billeder af det, og det tænder mig slet
ikke at kigge på, men derfor kan jeg jo ikke vide, hvordan det
ville virke, hvis det blev gjort på mig selv. Der er bare ingen,
der har prøvet, og jeg har ikke tænkt på det overhovedet.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Sanne Bülow

Dato : 30-06-02 23:47

¤ <¤@gmx.net> scribbled:

> [...]
> Jeg vil også gerne høre fra kvinder som aldrig har prøvet, om tanken
> tænder dem el.om de finder den frastødende.

Jeg finder absolut ikke tanken frastødende, snarere nok lidt ophidsende, men
samtidig skræmmende, da jeg har meget svært ved at forestille mig der ville
være plads nok. Har dog aldrig prøvet det, så jeg ved det faktisk ikke

--
Sanne Bülow
Dragons aren't extinct;

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-07-02 00:05

Sanne Bülow wrote:
> ¤ <¤@gmx.net> scribbled:

Jeg tænker det samme, men måske med masser af tålmodighed og forsigtighed,
så går det på de fleste.

> [...]
> ophidsende, men samtidig skræmmende, da jeg har meget svært ved at
> forestille mig der ville være plads nok. Har dog aldrig prøvet det,

Vend tilbage når det lykkedes

Dragons aren't extinct;
they just learned to hide in books.

Sød teori, men den passer jo ikke. Man ser selv i Fantasia 2000 at drager,
griffer og enhjørninge ikke kom med i Noahs ark, fordi de sidder på en høj
og griner af alle de andre dyr, der stiger ombord.

Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Sanne Bülow

Dato : 01-07-02 00:09

Mark Thomas Gazel <mark@fjerndettegazel.dk> scribbled:

> Vend tilbage når det lykkedes

Hvis jeg får samlet mod nok Men udfra hvad andre fortæller i tråden er
det vist værd at få manden med på

> [...]
> drager, griffer og enhjørninge ikke kom med i Noahs ark, fordi de
> sidder på en høj og griner af alle de andre dyr, der stiger ombord.

Og det var fordi de havde lært at gemme sig, og vidste de ville være et
endnu størrer mysterium, hvis de ikke levede ude i det fri

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-07-02 00:23

Hej igen

[Drager]

> Og det var fordi de havde lært at gemme sig, og vidste de ville være
> et endnu størrer mysterium, hvis de ikke levede ude i det fri

Touché

Fra : golden

Dato : 30-06-02 00:26

> [...]
> den før tid... Jeg troede jeg skulle lette... Det var for vildt ....*GF*
> Lad mig høre fra andre med erfaring ift. fisting.

Hej Stinne.

For mig er det den eneste måde jeg kan få vaginalorgasme på og ja det er en
kraftig orgasme. Jeg kan fortælle dig at efterhånden som du "vænner" dig til
det - kan du styre det en anelse, så følelsen ikke bliver så overvældende.
Men jeg husker stadig den første gang jeg prøvede det, der skulle hånden
bare lige ind så fik jeg orgasme, nu kan jeg klare den er inde lidt og
bevæges lidt, emn jeg kommer som regel meget hurtigt og meget kraftigt.

Det er skræmmende første gang, men det er ufatteligt godt hvis man kan klare
det...*g* så lad dig ikke afskrække - det er "nemmere" allerede anden gang.

Jeg synes personligt det sværeste er udtrækningen når man har fået orgasmen,
det gør stadig ondt på mig.

Knus fra golden

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 30-06-02 00:55

Hej golden

golden wrote:
> [...]
> prøvede det, der skulle hånden bare lige ind så fik jeg orgasme, nu
> kan jeg klare den er inde lidt og bevæges lidt, emn jeg kommer som

Damn, det lyder sejt. Én af mine favoritpornostjerner Chloe har det på samme
måde. I det hele taget får hun orgasme, bare hun bliver taget hårdt, men
hele hendes krop går i spasmer hvis hun får én eller to hænder op. Det er
imponerende, det kan lade sig gøre, for jeg kan ikke få mere end maks. tre
fingre op i min dejlige kvinde.

> Det er skræmmende første gang, men det er ufatteligt godt hvis man
> kan klare det...*g* så lad dig ikke afskrække - det er "nemmere"
> allerede anden gang.

Chloe har i hvert fald helt styr på hvad der sker og hvornår.

> Jeg synes personligt det sværeste er udtrækningen når man har fået
> orgasmen, det gør stadig ondt på mig.

Det tror jeg gerne. Jeg har hørt om kvinder dannner vakuum i skeden, så
hånden ikke kan komme ud igen før hun slapper heeeelt af, og der er gået en
rum tid.

Fra : Girlie

Dato : 30-06-02 07:32

"golden" <guessagain@thinktwice.info> skrev i en meddelelse

> [...]
klare
> det...*g* så lad dig ikke afskrække - det er "nemmere" allerede anden

Jamen, hvordan gør man så?:) Findes der et fistfucking how-to?:)

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 30-06-02 08:00

"Girlie" <girlie@hotmail.com> skrev i en meddelelse
<SNIP>
> Jamen, hvordan gør man så?:) Findes der et fistfucking how-to?:)

Ja da, andda nogle på dansk:

http://www.pjuskepige.subnet.dk/fisting.p%E5.kvinder.side.html

http://go.to/fister/

Men ellers er http://www.google.com din ven.

Lars
--
Main Rule of Usenet: Never argue with idiots. They drag you down to
their level, then beat you with experience.

Fra : WeirdLabs

Dato : 05-08-02 15:07

<SNIP>

> klare
> gang.
>
> Jamen, hvordan gør man så?:) Findes der et fistfucking how-to?:)

Hej allesammen.
Jeg har prøvet at lave en fistfucking how-to på min hjemmeside:
http://go.to/fister hvor jeg prøver at fortælle 'nybegyndere' hvordan man
bedst gør det.
Prøv at læs lidt på teksterne der og se om det kan bruges til noget.

Hygge

Fra : ¤

Dato : 30-06-02 08:36

On Sun, 30 Jun 2002 01:26:21 +0200, "golden"
<guessagain@thinktwice.info> wrote:

>Jeg synes personligt det sværeste er udtrækningen når man har fået orgasmen,
>det gør stadig ondt på mig.
>
>Knus fra golden

Sjovt du siger det
Den sidste jeg gjorde det ved, bad mig om at trække hånden ud meget
langsomt. Ikke fordi at det gjorde ondt, men fordi at hun skulle have
tid til rigtig at nyde det. Selve udtrækningen var en stor nydelse,
sagde hun.

Mvh. Torben

Fra : Anja Stinne Nielsen

Dato : 30-06-02 10:38

> [...]
> bare lige ind så fik jeg orgasme, nu kan jeg klare den er inde lidt og
> bevæges lidt, emn jeg kommer som regel meget hurtigt og meget kraftigt.

Jaaa... Bare lige han bevægede hånden en lille smule frem og tilbage(nærmest
som han vrikkede med hånden, ganske få milimeter) Kom den for "onde"
orgasme... Det var fantastisk...

> Det er skræmmende første gang, men det er ufatteligt godt hvis man kan
klare
> det...*g* så lad dig ikke afskrække - det er "nemmere" allerede anden
gang.

Jeg blev nok en del overrasket over styrken af orgasmen... Den blev bare ved
og ved med at "stige"
Før i tiden troede jeg, at jeg viste hvad en orgasme var... Jeg ved NU hvad
en orgasme er...*SF*
Det er ekstremt lækkert...

> Jeg synes personligt det sværeste er udtrækningen når man har fået
orgasmen,
> det gør stadig ondt på mig.

Det er da en hel speciel følelse, når han trækker hånden liiiige så stille
ud igen...
Jeg nærmest "fødte" hånden... Det var også en lækker fornemmelse...
I det hele taget... Var det så positiv en oplevelse, at jeg bare MÅ ha
mere...*GF*

Kramz fra Stinne

Fra : Bambi72

Dato : 30-06-02 15:59

> [...]
> den før tid... Jeg troede jeg skulle lette... Det var for vildt ....*GF*
> Lad mig høre fra andre med erfaring ift. fisting.

¨
Hej Stinne

Hvor ærgeligt at du var nød til at afbryde...Fisting er for mig noget af det
fedeste....
Men jeg kan også huske første gang, som noget "overdreven" vildt....Og at
kraften på orgasmen kom vildt bag på mig
Efterhånden fandt jeg ud af bare at nyde det, og lade mig "flyde" med
orgasmerne, for hver orgasme jeg får i træk med fisting, bliver de
kraftigere og kraftigere..Indtil jeg når et punkt, hvor jeg simpelthen må
have et break.

Men prøv om du ikke næste gang kan lade være med at slå bremserne i... Det
er virkelig en oplevelse, ud over det sædvanlige *sf*

Mvh.
Bambi72

Livet er ikke altid lige fedt : http://www.bambi72.dk