MS Windows
briani 27239
DV.Exe
Fra : Roger

Dato : 28-06-02 21:44

Kan noen si meg hva dv.exe er for noe den bruker 99% av min cpu hele tiden
så alt går meget tregt
Prøvde og søke etter den men fant bare noe med norton den filen var ikke
stor nok.
Størrelsen på dv.exe er på 3 224 kb akkurat nå ligger den og bruker 97% av
cpu.
Skal jeg flytte meg fra denne news konto til en annen så tar det sinnsykt
lang tid må slå av outlooken komme in på nytt

OS: Win Xp Pro

Fra : Ole C

Dato : 28-06-02 22:42

"Roger" <r-holte2@frisurf.no> skrev i en meddelelse
> Kan noen si meg hva dv.exe er for noe den bruker 99% av min cpu hele
tiden
> så alt går meget tregt

Tja, det er vel et eller andet program du har installeret - eller en
virus - eller et "spy" program.
Har du scannet med et antivirusprogram - og prøvet Ad-aware eller SpyBot
for eksempel?

vh
Ole C

Fra : Roger

Dato : 29-06-02 00:15

> [...]
> virus - eller et "spy" program.
> Har du scannet med et antivirusprogram - og prøvet Ad-aware eller SpyBot

Nå!!! Ok Takker så mye. Brukte Ad-aware. Listen var lengre en lang på div
skrot