Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Blinkene menu'er på Sony skærm...
Fra : Klaus G.

Dato : 28-06-02 20:06

Hej.

Jeg har en Sony F520, hvor mine Menu'er blinker hver gang skærmen bevæger
sig. Er der nogen her som kan give en forklaring på det? Der er ikke
problemer med selve billedet, det står skarpt som det plejer...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Madsen

Dato : 28-06-02 22:29

Klaus G. skrev:

> Jeg har en Sony F520, hvor mine Menu'er blinker hver gang skærmen
> bevæger sig.

Hvornår bevæger en Sony F520 sig? Står den ikke ret fast på bordpladen,
eller?

Thomas Madsen.

Fra : Klaus G.

Dato : 29-06-02 00:48

> Hvornår bevæger en Sony F520 sig? Står den ikke ret fast på bordpladen,
> eller?
altså bare det lille ryk det giver når man trykker på knapperne er nok. Men
nu hvor den har været tændt i et stykke tid er den begyndt at opføre sig
normalt igen...underligt.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Madsen

Dato : 29-06-02 00:54

Klaus G. skrev:

> altså bare det lille ryk det giver når man trykker på knapperne er
> nok. Men nu hvor den har været tændt i et stykke tid er den
> begyndt at opføre sig normalt igen...underligt.

Ja, det lyder godt nok mystisk må jeg sige.

Thomas Madsen.

Fra : Klaus G.

Dato : 29-06-02 18:52

> Ja, det lyder godt nok mystisk må jeg sige.

Ja. Men hvis den bliver ved med det selv når den er varm, så sender jeg den
ind, den er købt i Feb..

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Madsen

Dato : 29-06-02 18:54

Klaus G. skrev:

> Ja. Men hvis den bliver ved med det selv når den er varm, så
> sender jeg den ind, den er købt i Feb..

Det ville jeg også gøre. Det må helt klart være en fejl.

Madsen.

Fra : Klaus G.

Dato : 30-06-02 19:58

> Det ville jeg også gøre. Det må helt klart være en fejl.

Det er jo faktisk også lidt pinligt, man sidder med en skærm til +10k og så
failer den :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Madsen

Dato : 30-06-02 23:06

Klaus G. skrev:

> Det er jo faktisk også lidt pinligt, man sidder med en skærm til
> +10k og så failer den :)

Lige præcis. :)

Madsen.

Fra : Skimmerhorn

Dato : 01-07-02 02:37

Madsen wrote:
> [...]
Ja, man kan vel ikke vente andet fra sådan noget billigt skidt.

Proregulus (F980)

Fra : Klaus G.

Dato : 01-07-02 20:46

> Ja, man kan vel ikke vente andet fra sådan noget billigt skidt.
>
> Proregulus (F980)

Er den go? Må indrømme jeg ikke har hørt om den?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Skimmerhorn

Dato : 02-07-02 13:21

Klaus G. wrote:

> Er den go? Må indrømme jeg ikke har hørt om den?

Jeg er den glade ejer af en Eizo F980.

Pro

Fra : Skimmerhorn

Dato : 02-07-02 13:26

Skimmerhorn wrote:

> Jeg er den glade ejer af en Eizo F980.

Se evt her:

http://www.eizo.co.jp/welcome/products/crt/index.html

Pro

Fra : Klaus G.

Dato : 02-07-02 17:56

> Se evt her:
>
> http://www.eizo.co.jp/welcome/products/crt/index.html
>
> Pro
Nice skærm der. Er den bedre end F520, og hvad koster den?

Fik jeg sagt at det eneste jeg laver på min puter er at spille computerspil
:) Og nogen gange låner en kammerat min spand til 3DStudioMAX(Han er helt
oppe at køre, for hans puter suger max).

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Skimmerhorn

Dato : 02-07-02 21:06

Klaus G. wrote:

> Nice skærm der. Er den bedre end F520, og hvad koster den?

Om den er bedre ?? Tjahh... jeg har aldrig kunnet sammenlignet direkte.
Jeg mener at farverne og skarpheden er bedre, men det er jo meget svært
at huske synsindtryk. Grafikkorte er jo også forskellige.

Prisen er i omegnen af 20k

Pro

Fra : Klaus G.

Dato : 02-07-02 21:31

> [...]
> Jeg mener at farverne og skarpheden er bedre, men det er jo meget svært
> at huske synsindtryk. Grafikkorte er jo også forskellige.

20k?! slap da af mulle...Jeg "nøjes" bare med min F520, burde være rigligt
til gaming...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com