LC_TIME
Fra : Leonard

Dato : 28-06-02 20:47

Jeg har fået denne fejlmeddelelse frem:

Passing locale category name as string is deprecated. Use the LC_*
-constants instead.

for denne linie:

SetLocale ("LC_TIME", "da_DK");

og jeg blev ikke meget klogere af at kigge på
http://www.php.net/manual/en/function.setlocale.php

Nogen der kan give en forklaring?
--
mvh Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Peter Theill, Fileba~

Dato : 28-06-02 22:34

> Passing locale category name as string is deprecated. Use the LC_*
> -constants instead.
>
> SetLocale ("LC_TIME", "da_DK");

Brug:

SetLocale (LC_TIME, "da_DK");

--
Best Regards,

Peter Theill
Filebasket - your daily ration of software
Web: http://www.filebasket.com

Fra : Leonard

Dato : 30-06-02 20:57

"Peter Theill, Filebasket" <reply@newsgroups.thanks> skrev:

>Brug:
>
> SetLocale (LC_TIME, "da_DK");

Jep, det var det.
Tak.
--
mvh Leonard - http://leonard.dk/

Fra : news.telia.dk

Dato : 29-06-02 04:10

Leonard wrote:
> Jeg har fået denne fejlmeddelelse frem:
>
> Passing locale category name as string is deprecated. Use the LC_*
> -constants instead.
>
> for denne linie:
>
> SetLocale ("LC_TIME", "da_DK");

Jeg bruger SetLocale("LC_TIME", "danish")

Derudover er det ikke alle sprog der understøttes på alle servere...

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 29-06-02 04:13

[whauv - det går godt - undskyld- jeg kan ikke få lov til at slette den
med news.telia... igen]

rettelse, i min kode står der:

SetLocale(LC_TIME, 'danish');

mvh