Om Zimon ZpieZ, om sexet renlighed, og om ~
Fra : Bo Warming

Dato : 28-06-02 16:18

OM Zimon ZpieZ, om renlighed, og om Z-zvineriet i disse dage

Slavers "sexede" renlighed er ejerens statussymbol: Viljen til magt

Mandens rang ses idag ses af hans bil bl.a., men tidligere var det
altafgørende at have et følge af smukke, velklædte, renskurede mande- og
kvinde-slaver (der evt bar bærestolen, eller red forrest eller bagest.

"Dronningens slave", kongen, skulle være besmykket med guld og diamanter,
og "kongens slave" , dronningen, ligeså.

Idag ved de, der følger med, at "ordner hænger man på idioter", og
slips&jakke borger ikke for intelligens.

Idag viser du snarere, at du har styr på dit show ved, at partneren er
renlig og meget andet. Ikke vask er vigtig for sundhed, i særlig grad (sådan
som man lærer i skolen)

Men især "beskidt lugt" er _status-nedsættende_.
Ligesom dannebrogskorset i guld, for nogle er/var _status-skabende_

Duft var i meget gammel tid værdifuld kommunikation, og fx. brunst og
liderlighed signaleredes af "feromoner", men lugt var også noget med at "
pisse territoriet af", så da vi flyttede sammen i byer, blev det tabu.
Tabuer bør man genoverveje.

UDDYBNING OM SIMON SPIES: Den berømte revytekst "Ordner hænger man på
idioter" fra 1799 var af P.A. Heiberg, der blev udvist, fordi kongens
embedsmænd mente, at hans og de andre Bakkehuset-bohemer , var ved at
indføre den franske revolutions virus i Danmark. De ordner man hængte på
heltene fra Slaget på Reden tre år senere, hængtes ikke på "idioter". Men de
fleste ordner var og er for trofast, ikke-oprørsk statsansættelse.

En modpol til disse Pinafore-admiral-typer "med kors og bånd og stjerner på"
var Danmarks betydningsfuldeste 68-oprører, Simon Spies, der lærte os
turismens trivsel og lod sig fotografere nøgen med bolledamer.

Sådan modarbejdes den overfladiske "vilje til magt" hos bureaukrater, og
alt oprør mod vanetænkningen bidrager til positiv _sexet_ livsførelse, hvor
vi er ærlige og åbne og går efter hvad skaber lykke for flest mulig - ikke
hvad er fornemt.

Tiden er slet ikke moden til en revolte imod renligheds-diktaturet, i stil
med blomsterbørnenes oprør mod "stuffed shirts". Men det er værd at fastslå
også i sexualitets-debat at vi har amputeret en af vore sanser, hvis vi kun
må dufte af ens syntetisk parfume. Hunde ruller sig i skidt, og bliver
sexede af det - man skal følge sin indre stemme.

Livet er for kort til at støve af og rengøre - når det ikke sker af lyst. Et
oppusteligt svømmebassin i haven er på denne årstid en fin måde at gøre vask
til leg (og man bliver stueren og lugtløs, også selvom poolen er grøn af
alger)

-------------------------------

HB har skriftlig afvist at udskyde behandlingen af eksklusion af BW til
deres næste møde

Henrik Søndergaard har i tyve år kommet meget i mit hjem og ved at midt i
juli er jeg sammen med mine danske og norske børn og afskåret fra at rejse
til HB - møde, så man har ved at lægge mødet 14 juli sørget for at jeg ikke
kan komme til orde og forsvare mig mod løgnene

( andet end skriftligt)

Da jeg idømtes straf for at have sendt 4 og ikke 3 indlæg, oplystes - jvf
ep-regler - at jeg nu nægtedes SKRIVEADGANG.

Mine mange skrivelser til ep-udvalgsformand og sekretær er ikke blevet
besvaret, og opringninger til hr Dissing og til partisekretæren er ikke
blevet returneret, så man har ignoreret mit ønske om at man overholdt
reglerne.

Det kan ikke undskyldes, at man har også berøvet mig LÆSEADGANG, og derved
skjult for mig den længe planlagte eksklusion og mødet om det, som jeg først
oplystes om 25 juni, hvor man jo ved, at jeg ikke kan ændre mine
ferieplaner.

Aase Heskjær har skrevet til mig, at ep-regler giver ret til at SKÆRPE
STRAFFE - men selvfølgelig betyder det ikke at skærpe med _tilbagevirkende
kraft_, som gjort

Man har ikke kun i 2 mdr afskåret min ep-tunge - man har uundskyldeligt også
frataget mig ep-øjne, for at holde mig i uvidenhed om hvad der sker i
partiet - en ulogisk og sær ekstrastraf, som Flarup aldrig brugte og som
ikke muliggøres af de gældende regler.

I lyset af denne hetz, er det klart at ønsker om at ekskludere mig er
usaglige, og ikke skyldes nogen partiskadelighed - snarere at der efter
landsmødet ønskes en total-kontrol over et lillebitte parti, som man ved
jeg kan besværliggøre

Brusgaard forudser, at den ny HB vil "dele kagen imellem sig" .

Heskjær tier og samtykker til det indlæg, som fem venner har postbudet
videre til ep, i sympati med at jeg er censur-ramt og derfor bør hjælpes.

Kun benægter hun, at der er sket regelbrud vedr min straf.

Men hun har skriftligt indrømmet, at der er sket en skærpelse af straffen ud
over den i reglerne fastsatte straf

- _men at hun fandt det OK._

Jeg har intet partiskadeligt begået. Heskjær kan da heller ikke modsige
denne del af mit indlæg. Eller kan hun? Så bør hun gøre det på ep nu.

Vi har altid været et parti uden partisciplin og uden censur. Hvis man har
givet op mht disse mål, er det fordi man også har givet op mht at samle
underskrifter til næste år, og kun vil lade som om, for at lønne hinanden
med de 400000 kr årligt pamperpenge, som vi får.

Denne teori, som både Brussgaard og Niels Højland og andre har udtænkt, bør
debatteres.Hvis ikke Z har en god planlægning - nu - af hvordan
underskrifterne skal indsamles, så bør vi forære vore penge til noget der
gavner fædrelandet, fx Den Danske Forening.

------------------

Kaj Vilhelmsen modsiger Aase Horn, men _tager fejl_. Der er brug for en
efterpostering til Søndres-regnskabet, hvis det ikke lykkes mig at snakke
mig ud af den 8000 kr annoncegæld vedr et Søndre-mødes annoncering, som jeg
hjalp Frede Levring med - og som selvfølgelig ikke er min personlige gæld.

Frede havde lovet også at søge at spare betaling, men brød sit løfte.

Det er klart OK at postbude andres indlæg - at citere er normal
ytringsfrihed. Det er ikke at modarbejde HB.

'

HB-toppens målbevidste eksklusionsforsøg har ingen opbakning fra min
(Søndre) Storkreds, men er alene baseret på en tidligere
ØstreStorkreds-medlem, nu nordsjællandsk medlem, arbejdsløs gymnasielærer
Richard Mott, som har skrevet til Erling følgende begrundelser

1. BW udtaler sig til medierne. Jeg har som nævnt tilbudt 100000 kr som
sikkerhed, for at det vil ikke ske igen.

2. BW er "karakter-neurotiker" ! Da Mott ikke har dokumentation der bakker
op om denne eller anden diagnosticering, vil jeg måske ved at få min
advokat til at anlægge injuriesag, blive rig! - det indbragte Jønke 30000
kr erstatning, da Lotte Heise kaldte ham "psykopat".

3. BW har på ep skrevet at han lider af inkontinens - hvilket Mott finder
ulækkert. Igen en letdokumenterbar usandhed - jeg har skrevet en
miljø-kemisk artikel i Information om urin og gylle afskaffelse.

4. BW skriver på sin egen private hjemmeside www.glistrup.com , diverse
som Mott og andre er uenig i, og han mener det belaster partiet.

Glistrup er sin egen, og har skriftligt og uden forbehold givet grønt lys
for, at jeg bruger hans navn som blikfang. Glistrup ved temmelig præcist,
hvad jeg skriver, og at det altid er loyalt overfor hans filosofi og
lovforslag, som jeg nok kender bedre end de fleste andre
fremskridtsmedlemmer, excl. Erling.
Glistrup hælder dog mod den arbejdshypotese, at der har eksisteret
kz-gaskamre til målrettet masseaflivning af mennesker. Jeg hælder imod, at
medier og historieskrivning overdriver meget. Men Glistrup erkender, at han
har ikke søgt at sætte sig ind i det komplicerede kemiske og andre
dokumentationsmæssige spørgsmål - det har jeg. Han er for travl til andet
end at sige, "hvad det offentlige koncensus er landet på, lægger jeg mig tæt
op ad - især når det er fortid og dermed

ligegyldigt" På andre kontroversielle punkter, fx pædofili-liberalisering,
er hvad jeg udtrykker næsten ordret fra mine telefonsamtaler med Glistrup.
Men jeg har aldrig kaldt sådane kontroversielle synspunkter for Z-politik.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-06-02 16:53

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote in message

Du kan sgu' ikke være det bekendt, Bo!

Du er blevet godt modtaget i denne gruppe, men du misbruger det på det
groveste. Fordi du er røget uklar med samtlige skribenter i de andre
grupper i dk-hierakiet, berettiger det dig ikke til at bruge dss som din
private skraldespand, blot fordi vi er mere tolerante herinde. Kunne du
nu ikke gøre os allesammen den tjeneste, at du for en tid holdt lidt lav
profil, hvis du da har et ønske om at være i dialog med nogen som helst?
Du kunne jo f.eks. sætte en mærkat på din skærm, der huskede dig på, at
du i de næste par uger ikke skrev indlæg på mere end 10 linier. Du kunne
evt. også skrive på samme mærkat, at du skulle undlade at citere andre
og holde dig til ét, og kun ét emne ad gangen (og meget gerne on-topic,
please). Og de sidste par ting til mærkaten kunne passende være, at du
blev husket på at holde overskrifterne på under 20 tegn samt at du
undlod at CC'e folks private mail-adresser, når du nu efterhånden må
have fået at vide én mio. gange, at ingen ønsker privat besvarelse af
indlæg i nyhedsgrupper.

For at gøre en lang historie kort: Jeg vil herefter ikke reagerer på ét
eneste af dine indlæg, såfremt du ikke straks begynder at lytte lidt
til, hvad vi andre så mindeligt beder dig om igen og igen. Min
fornemmelser er, at andre har det på samme måde, og hvor fedt er det så,
at sidde og skrive indlæg, der ikke læses af nogen som helst.

Endnu engang: Du kan f*ndme ikke være det bekendt, Bo!

--
-Jens B.

Fra : Henning

Dato : 28-06-02 17:44

Jens Bruun <jens*fjernmig*@*fjernmig*bruun.com> skrev i en meddelelse

> Endnu engang: Du kan f*ndme ikke være det bekendt, Bo!

Hvorfor undre du/I dig/jer? Sådan er det alle de grupper
BW optræder i, jeres frisind og venlighed belønnes til fulde!
Man har selv her i gruppen bedt om det!
Og kan vi så i øvrigt ikke holde op med at kommentere
BWs måde at opfører sig på i DSS, det er off-topic
Og hver gang der er et indlæg fra BW hvor der i egenskaber
står: complain til abuse@post.tele.dk at sende en klage over
person-plagiat (den uægte BW) uden at advisere vedkommende
om det.

MVH
Henning

fut. news:dk.snak.snik

Den falske BW

From: "Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk>
Newsgroups: dk.snak.seksualitet
Subject: Re: Til Bo Warming!!!
Date: Wed, 26 Jun 2002 20:52:51 +0200

Fra : Bo Warming

Dato : 28-06-02 18:51

"Jens Bruun" <jens*fjernmig*@*fjernmig*bruun.com> wrote in message
> Du kunne jo f.eks. sætte en mærkat på din skærm, der huskede dig på, at
> du i de næste par uger ikke skrev indlæg på mere end 10 linier.

Er gjort. Jeg er nemlig et venligt menneske.Med min opsætning er dette
indlæg netop 10 linier.

> undlod at CC'e folks private mail-adresser, når du nu efterhånden må
> have fået at vide én mio. gange, at ingen ønsker privat besvarelse af
> indlæg i nyhedsgrupper.

De ganske få sjuskefejl, har intet med chikane at gøre(ligesom
Chokmah-stavesjusk ikke er uvenlig), og det bevises af at når jeg har
påpeget, at kritikkens proportionsforvrængning, har dem, der kom med den
hysteriske kritik TIET OG SAMTYKKET - det kunne jo ikke modsiges (Tomas
excl.)

Trådstarten er klart ontopic vedr Sexet Renlighed og Simon Spies - starten
af artiklen, tilfulde - at man har halehæng for særligt interesserede, gør
det ikke politisk i en grad som nogen forstandig usenetperson kan opleve som
offtopic. Slap af - med "z" i overskrift, er alle jo _advaret_ vedr. dette
atypiske og en-meget-meget-lille-anelse ved-siden-af ontopic indlæg

Jo - mange har været venlige - for sagens, underholdningens, debattens
skyld - håber jeg. Ikke nogen studehandel med at jeg skylder nogen noget.
Men jeg håber på fortsat venlighed fra alle sider og EFTER BOLDEN , IKKE
EFTER MANDEN debat. Hilsen BW 35861000

Fra : Bo Warming

Dato : 29-06-02 00:30

Når jeg grubler over, hvad der har provokeret nogle få højtråbende
opinionsdannere til at blive negatiove netcops, med instrukser om ikke at
svare mig, tænker jeg ofte, at jeg VIRKER KYNISK

Og folk tror, at når man er realist og iblander den romantiske ønsketænkning
lidt klarsyn og lidt sortsyn, så er man ond eller formørket

Jeg mener, at blind tro på kærlighed som en abstrakt religion, kan være
farlig - men om dit livssyn eller mit er bedst, må komme an på en prøve - på
debat

"Kynisme er en ubehagelig måde at sige sandheden. Lillian Hellman

" Sortsyn er klarsyn August Strindberg

"Jens Bruun" <jens*fjernmig*@*fjernmig*bruun.com> wrote in message

> Du kan sgu' ikke være det bekendt, Bo!

Jo, jeg gør intet forkert, ifølge udbyder og mange andre. Er du mindre
asocial end jeg?
Jeg har min stil, du har din - jeg kunne med samme ret sige, at du ikke kan
være bekendt at adlyde din smag.

> [...]
> grupper i dk-hierakiet, berettiger det dig ikke til at bruge dss som din
> private skraldespand, blot fordi vi er mere tolerante herinde.

At skrive meget, er at give valgmuligheder og alle bør ønske at alle skriver
mere - vi skal nok blive dygtige til at søge efter det bedste, så vi finder
det vi nyder mest. Der er INTET "skraldespand" ved hvad jeg poster til dss.
Men måske vi taler forbi hinanden - gør dig forståelig. Evt ring.

> Du kunne jo f.eks. sætte en mærkat på din skærm, der huskede dig på, at
> du i de næste par uger ikke skrev indlæg på mere end 10 linier.

Som nævnt satte jeg mærkat op og satte mig for at give ideen en chance - da
jeg ville skrive om fistfuck brød det sammen - for at nå rundt om emnet
krævedes 35 linier. Men folk kan skumlæse

> Du kunne
> evt. også skrive på samme mærkat, at du skulle undlade at citere andre
> og holde dig til ét, og kun ét emne ad gangen (og meget gerne on-topic,
> please).

Endnu har ingen præciseret, hvad opleves offtopic, og du må give mig ret i
at fundats er vag

Citater er MIN STIL og med halehæng til sidst, især, så de er lette at
skimme udenom
..
> [...]
> undlod at CC'e folks private mail-adresser, når du nu efterhånden må
> have fået at vide én mio. gange, at ingen ønsker privat besvarelse af

Jeg syns ikke, at folk kan være bekendt at skrive videre under falsk og
vildledende overskrift - varedeklaration er påkrævet i supermarkeder, men
kun jeg har anstændig netikette mht at ændre subject-line inden
så ikke folk snydes og bedrages. Ofte skrives om emner der intet har at gøre
med subjectline som dannedes fyrre indlæg tidligere. Uff - sjusk og egoisme
og dovenskab.

Jeg vil sørge for at under 20 tegn står før >
Det er helt nyt for mig, at nogen værdsætter det

> For at gøre en lang historie kort: Jeg vil herefter ikke reagerer på ét
> eneste af dine indlæg, såfremt du ikke straks begynder at lytte lidt
> til, hvad vi andre så mindeligt beder dig om igen og igen.

Jeg har aldrig forestillet mig, at folk reagerede pga sympati - meningen er
vel, at man svarer, når man har lyst at modsige eller spørge, rent
egoistisk. Men jeg lytter , så godt jeg kan - og tak for sjældent præcise og
forståelige anbefalinger her.

> Min
> fornemmelser er, at andre har det på samme måde, og hvor fedt er det så,
> at sidde og skrive indlæg, der ikke læses af nogen som helst.

Hvis alle vil ha slips på, bør det ikke påtvinge et blomsterbarn-mindretal
at holde op at være flippede
Flertallet har ikke ret.
Ingen aner om der læses 100 gange for hver 1 der svarer - jeg får mange
mails med spørgsmål, privat

Hilsen Bo Warming 355861000