Nokia 3310 Intet Net
Fra : Ronny Thiesen

Dato : 28-06-02 15:58

Hejsa i gruppen

Jeg har tabt min mobil på gulvet, nu er der intet net på min Nokia 3310, alt
andet virker fint, kan det repareres og hvor ligger fejlen, hvis nogen kan
give disse oplysninger, ville jeg blive meget glad...

--
Med Venlig Hilsen
Ronny Thiesen

Fra : Ole Olsen

Dato : 28-06-02 16:05

Det er nok antenneforstærkeren der er røget....

Fra : Ronny Thiesen

Dato : 28-06-02 18:09

Tak for det, ved du hvor den sidder og kan den repareres eller udskiftes.

--
Med Venlig Hilsen
Ronny Thiesen

Fra : Michael

Dato : 28-06-02 17:38

Hej Ronny.
Prøv at tænde og slukke eller omvendt.
Når du tænder den, er der så signal i to sec.
Jeg kender en som også tabte den, han blev nødt til at kasser den, den havde
signal i to sec. bagefter var der intet

Fra : Ronny Thiesen

Dato : 28-06-02 18:08

Hej Michael

Ja, nogen gange starter den op med Net i 2 sekunder, for der efter at
forsvinde og kommer ikke igen, tænde og slukke hjælper ikke, andre gange
kommer det intet signal op, har prøver at op/nedgradere softwaren, intet
hjælper, så det må være noget hardware, har skilt den ad, men kan ikke se
der er noget galt, det er jo også temmelig småt alt sammen, så hvis nogen
ved præcis hvad og hvor det er glat, kan jeg måske reparere den.

På forhånd Tak

--
Med Venlig Hilsen
Ronny Thiesen

Fra : SteF

Dato : 28-06-02 18:39

Det er formodeltligt radio kredsen der har løsnet sig.... Hvis du har lidt
forstand på elektronik og selv kan åbne den så sidder der en kreds under der
midterste metalskjold hvor det står Cobba på og den har formodentligt løsnet
sig en lille bitte smule i øverste venstre hjørne.

Det er ikke noget du kan se men hvis du har mulighed for det så kan den
varmes en lille smule op med en varmluft pistol så den får fat igen.

Ellers er der ikke andet end at gøre end at sende den ind til rep (Hvi der
stadig er garanti på) og lade være med at nævne at du har tabt den for så
benægter de alt garanti.

SteF