Hvilken film?
Fra : Morten DH

Dato : 28-06-02 15:14

Tja så er det min tur... Kan huske min kammerat altid snakkede om en film
som jeg nu vil forsøge at finde...

Den har været tilgængelig på dansk lejevideo omkring 86-87 vil jeg tro, for
det var den og Aliens vi altid snakkede om... Den hed muligvis Ørkenkrigeren
eller noget i den stil - det eneste jeg umiddelbart kan huske var noget med
en scene hvor helten angriber en masse personer med 2 store maskingeværer -
et i hver arm, hvilket var helt vildt... Kunne godt lyde lidt som en fra det
italienske marked...

Lidt tyndt grundlag, men gruppen her har det sgu med at overraske gang på
gang

Fra : Mads Kristiansen

Dato : 28-06-02 15:31

> et i hver arm, hvilket var helt vildt... Kunne godt lyde lidt som en fra
det
> italienske marked...

Hvad med 'Il guerriero del deserto' fra 1984:
http://us.imdb.com/Title?0086484

Mvh Mads

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 28-06-02 16:56

"Mads Kristiansen" <madskristiansen@nospammail.net> skrev i en meddelelse

> Hvad med 'Il guerriero del deserto' fra 1984:
> http://us.imdb.com/Title?0086484

Den ka jeg osse huske ! Så den med en ven, flere gange, tilbage i 80'erne.
Den var en sikker lejevideo, hver gang

Har altid troet, at den hed noget i nærheden af Querag....eller sådan
noget....fordi en af personerne i filmen hed det.

Thomas

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 29-06-02 16:33

On Fri, 28 Jun 2002 17:56:28 +0200, "Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> wrote:

>Har altid troet, at den hed noget i nærheden af Querag....eller sådan
>noget....fordi en af personerne i filmen hed det.

Jeg husker en film der på dansk hed "Querag" eller sådan noget. Titelfiguren
var en cyborg, muligvis med hukommelsestab. Plottet forløb stort set som man
kunne vente det. Originaltitlen var noget andet, og det lykkedes mig en gang
at finde den på IMDb, men nu er den smuttet for mig igen.

--
Ask me for directions.

Fra : Anders Nielsen

Dato : 30-06-02 16:42

Jesper Lauridsen <rorschak@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d1dd25d.13781641@news.stofanet.dk...

> [...]
gang
> at finde den på IMDb, men nu er den smuttet for mig igen.

Det skulle vel aldrig være
Querak - Manden med jernnæven
http://akas.imdb.com/Title?0091166

vh Anders

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 04-07-02 00:00

On Sun, 30 Jun 2002 17:41:43 +0200, "Anders Nielsen" <bnaa0002107@bolignet-aarhus.dk> wrote:

>Det skulle vel aldrig være
>Querak - Manden med jernnæven
>http://akas.imdb.com/Title?0091166

Det ligner godt nok.

Lidt rystende at man engang syntes at den slags var godt.

--
Ask me for directions.