MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Sammensætte partitioner??
Fra : JeRa

Dato : 28-06-02 13:40

Hej Nyhedsgruppe

(WinXP)
Jeg har opdelt min HD, men C-drevet hvor windows ligger er ved at være
lille! Er det muligt at sammensætte 2 partitioner -hvordan?

Hilsen
JeRa

Fra : Klitgaard

Dato : 28-06-02 13:45

"JeRa" <jera@kochsgadenet.dk> skrev i en meddelelse

> (WinXP)
> Jeg har opdelt min HD, men C-drevet hvor windows ligger er ved at være
> lille! Er det muligt at sammensætte 2 partitioner -hvordan?

Partition Magic har en funktion der hedder "Merge Partitions"

--
....Klitgaard

Fra : Madsen

Dato : 28-06-02 13:52

JeRa skrev:

> Jeg har opdelt min HD, men C-drevet hvor windows ligger er ved at
> være lille! Er det muligt at sammensætte 2 partitioner -hvordan?

Det nemmeste er nok at købe Partition Magic fra PowerQuest, hvis du
vil undgå at skulle starte forfra med at installerer WinXP.

Thomas Madsen.

Fra : Jacob

Dato : 28-06-02 18:53

> Det nemmeste er nok at købe Partition Magic fra
> PowerQuest.

Det er jo ikke fordi man får sådan et program for en tier. Jeg synes at det
er lidt mærkeligt at man skal betale mange penge for et program man måske
kun får brug for en eller 2 gange.

Mvh Jacob
-- Opsøg ikke problemerne, lad dem finde dig --

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 28-06-02 22:38

Jacob wrote:
> at det er lidt mærkeligt at man skal betale mange penge for et
> program man måske kun får brug for en eller 2 gange.

Men som har taget mange månder at udvikle. You see.

mvh
Henning

Fra : Madsen

Dato : 28-06-02 22:57

Henning Præstegaard skrev:

> Men som har taget mange månder at udvikle. You see.

Ja, præcist og nu kan programmmet jo også mere end det.
Hvis man ikke vil betale prisen så må man jo nøjes med de værktøjer der
er indbygget i styresystemet og pt. er der ikke mulighed for at kunne
slå to partitioner sammen og samtidig bevare alle sine data. Man bliver
nødt til at starte forfra med partitionering, formatering og senere
geninstallering.

Thomas Madsen.

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 29-06-02 20:54

> [...]
Man bliver
> nødt til at starte forfra med partitionering, formatering og

Helt enig Madsen. Power Quests programmer er måske dyre - men de
er dælme dejlige

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.

Fra : Madsen

Dato : 29-06-02 21:10

Johnny Nielsen skrev:

> Power Quests programmer er måske dyre - men de er dælme dejlige

Ingen tvivl om det :)

Madsen.