LeMans mod til F1-2001 udgivet
Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 28-06-02 12:51

Her er den "officielle pressemeddelelse" fra 19Dogde og hans trofaste
hjælpere... de kan fanges her:
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=177 ;)
og svarer sædvanligvis gerne på spørgsmål og hjælper hvis nogen har
problemer med installationen af mod'en.

----------

The "Lemans 2k1 Mod" Version 1.0 has been finally released. The Mod is a
addon for EA Sport's F12001. It includes all the LMP900 +MG Prototypes that
raced at Lemans in 2001. Each car is set up to tackle the Historic Circuit
LaSarthe. Everyone at Sportscar Simulation Motorsport have worked a lot to
bring this to you. We really hope you enjoy this mod. We already have
started work on the Lemans 2k2 mod for F12002. Stay Tuned... For now enjoy
the 2k1 Mod :D

You can get it at:
http://sportscarsm.racesimcentral.com/

thanks,
The SSM Team,

------------

Mikkel Gram-Hansen
--
Administrator
RaceSimCentral - http://www.racesimcentral.com

Fra : Martin K

Dato : 28-06-02 12:59

Mikkel Gram-Hansen wrote:
> You can get it at:
> http://sportscarsm.racesimcentral.com/

Den skal prøves... takker for linket, samt oplysningen

--
Martin K

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 28-06-02 13:07

Nice!

Nogen ide om hvordan den er i sammenligning med det officielle spil, som jeg går
og overvejer at købe?

Mvh

Bruno (eller BlindZenDriver når nu vi taler racing)

Fra : Martin K

Dato : 28-06-02 13:14

iddqd@worldonline.dk wrote:
> Nice!
>
> Nogen ide om hvordan den er i sammenligning med det officielle spil,
> som jeg går og overvejer at købe?

Jeg købte de officielle spil lige da det udkom i 1999. Det var sjovt nok
dengang, men jeg har senere prøvet at hive det frem igen, og der kan det
slet ikke måle sig med noget. Eksempelvis kan du kun køre 295-300 km/t på
Mulsanne-langsiden, og alle ved jo at den rigtige hastighed er nær de 340.
Det er sådan nogle ting der sætter skår i glæden hos en stor Le Mans
entutiast. Men er det kommet et nyt officielt Le Mans spil, som jeg ikke
kender til?!?

--
Martin K

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 28-06-02 13:19

Martin K wrote:

> [...]
> Det er sådan nogle ting der sætter skår i glæden hos en stor Le Mans
> entutiast. Men er det kommet et nyt officielt Le Mans spil, som jeg ikke

Jeg bilder mig ind der skulle være udkommet et i år, vistnok 18 Juni, blot har
jeg ikke set det i nogen butikkere endnu.

Mvh

Bruno

Fra : Martin K

Dato : 28-06-02 13:32

iddqd@worldonline.dk wrote:
> Jeg bilder mig ind der skulle være udkommet et i år, vistnok 18 Juni,
> blot har jeg ikke set det i nogen butikkere endnu.

Heller ikke jeg, men jeg vil da være vågen... BTW underlig releasedate.
Tirsdagen efter Le Mans...

--
Martin K

Fra : Sven

Dato : 28-06-02 16:23

> Heller ikke jeg, men jeg vil da være vågen... BTW underlig releasedate.
> Tirsdagen efter Le Mans...
>
> --
> Martin K

Et eller andet er der nu derude. Uden at drage sammenligninger overhovedet
(jeg har ikke set spillet) så er der på www.gamecopyworld.com et crack + en
tranier til spillet:
Le Mans 24 Hours 2002

Sven

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 28-06-02 13:35

iddqd@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
har
> jeg ikke set det i nogen butikkere endnu.

Hmm... mon ikke Karsten ved noget om det ;)
Jeg har ikke hørt om det, måske er det et rehash af det afskyelige kæmpekiks
der blev udgivet for 1½-2 år siden ?? Eller er det måske en konsoltitel ??

Sig endeligt til hvis du finder mere solid info om det.

Mikkel

Fra : flemsus

Dato : 28-06-02 14:39

"Mikkel Gram-Hansen" <mikkel@gram-hansen.dk> wrote in message
> [...]
> der blev udgivet for 1½-2 år siden ?? Eller er det måske en konsoltitel ??
>
> Sig endeligt til hvis du finder mere solid info om det.

Sådan som jeg har forstået det var det først udgivet til Playstation, og det
kom vist i maj. Jeg har set det til 99 kr. hos Blockbuster.
Mvh. Flemming Sørensen

PS kan det passe at udgiver er Infogames

Fra : Martin K

Dato : 28-06-02 14:45

flemsus wrote:
> PS kan det passe at udgiver er Infogames

Det var de i hvert fald med den gamle udgave... men sagen er om der er
kommet en ny?!?

--
Martin K

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 28-06-02 14:44

Mikkel Gram-Hansen wrote:

> Sig endeligt til hvis du finder mere solid info om det.

Det er vist startet som et konsol spil under navnet Test Drive Le Mans. Mere
info her:

http://www.gamershell.com/news/BLeMans24HoursBcomingtoP.shtml

og den officielle side:

http://www.tdlemans.com/

Hvis man så bare kunne finde en anmeldelse.

Mvh

Bruno

Fra : Karsten Borchers

Dato : 28-06-02 15:24

Jeg har læst en anmeldelse på det nye Le Mans, og der fik den masser af klø.
Er stort set det samme som det gamle Le Mans game.
http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,561235,00.html

Le Mans 2k1 modden til F12001 slår den med længder.
Har ikke hentet 1.00 endnu, så jeg ved ikke om Le Mans banen er inkluderet ?
Ellers kan den hentes her : http://www.rsdg.net

Karsten Borchers
www.simracing.dk
www.racesimcentral.com

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 28-06-02 23:10

Lemans banen skal hentes særskilt, den er ikke med i F1-2001 LeMans mod'en.

Mikkel

Fra : Martin K

Dato : 28-06-02 23:30

Mikkel Gram-Hansen wrote:
> Lemans banen skal hentes særskilt, den er ikke med i F1-2001 LeMans
> mod'en.

Nope... fylder så vidt jeg husker omkring. 18 MB...

--
Martin K