Apache server, problem
Fra : Kasper Johansen

Dato : 28-06-02 12:47

Jeg har en server der er sat op med apache.

Af en eller anden grund kan ingen se hvad der er på den. Men jeg kan godt
selv. Hvir jeg skriver localhost eller IP virker det fint på min egen
computer.

Er der nogle der ved der kan være galt?

----
Mvh Kasper
www.levithan.h4f.dk

Fra : Michael Gandrup Vend~

Dato : 28-06-02 12:57

On Fri, 28 Jun 2002 13:46:54 +0200, Kasper Johansen wrote:

>Er der nogle der ved der kan være galt?

Sidder serveren på den ip du poster fra?
Hvis ja så sker der da et eller andet...
Hvis jeg besøger http://80.197.165.86
Så ser jeg følgende tekst på skærmen:

header("Location: nnfr/");

Ligner da noget der skulle have været en side...

Michael Gandrup Vendelbo

Fra : Michael Gandrup Vend~

Dato : 28-06-02 13:07

On Fri, 28 Jun 2002 13:57:03 +0200, Michael Gandrup Vendelbo wrote:

>header("Location: nnfr/");
>Ligner da noget der skulle have været en side...

Det er en side, den hedder "index.php" og indeholder sikkert ikke
andet end den header linje.
Så led efter den og læg din test side der, så skulle du kunne se den.

Michael Gandrup Vendelbo

Fra : Kasper Johansen

Dato : 28-06-02 15:52

Tusind tak... Jeg ved ikke lige hvad der er sket for min computer...

----
Mvh Kasper
www.levithan.h4f.dk