MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
win2000 glemmer at huske cookies!?
Fra : Peter T.

Dato : 28-06-02 12:13

Jeg har oplevet det her 4-5 gange før...

Min pc er tændt og alle sites med alle cookies for alle passwords,
indstillinger osv. fungerer fint som sædvanligt. Men pludselig har
systemet glemt alt om cookies-filer. Og alt hvad jeg har lavet er at surfe
lidt rundt, rode rundt på usenet og sende lidt mails afsted. Ingen indgreb
i systemopsætning på nogen måde, installering af programmer, crashes,
reboots eller andet. Absolut intet. Alle cookies-filer er intakte, men
systemet bruger dem ikke!? Dette er oplevet i win2000 både med og uden
service pack 2.

Andre der oplever dette?

--
Mvh. Peter T.

Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>
Gør dig selv en tjeneste; spil Sudden Strike