Delta force det nye
Fra : Tina

Dato : 28-06-02 11:46

Hejsa NG

Jeg har spillet delta force land warrior, men hvad er der egentlig sket af
ændringer i det delta spile?? Når man kigger på screenshots ligner det meget
det foregående land warrior en hel del??

Mvh.
Tina

Fra : Søren Skovgaard

Dato : 28-06-02 12:34

Hejsa Tina .....

Der er ikke så meget forskel. Missionerne foregår blot i Afghanistan i
stedet for. Men spillet er da udemærket alligevel !!

-- Søren

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 28-06-02 18:56

Det er også i grove træk den samme grafik motor, jeg tror også mest at det
er missionerne man skal købe det for.

Fra : Silver

Dato : 30-06-02 00:48

Spillet er komplet som landwarrior var det, med den samme atmosfære og feel
over spillet, der er så kommet forskellige typer af soldat at vælge imellem
og så 17 nye våben så der totalt er 30 våben at vælge imellem. Jeg kan godt
lide det men jeg var osse landwarrior fan såeh... :)

Mvh
Silver

Tina <tinaw@linuxnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d1c3e53$0$198$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...