JNI og C (3) Løsning
Fra : David Poulsen

Dato : 28-06-02 08:14

Hejsa igen derude

Nu har jeg så brugt det meste af natten på at finde ud af hvordan man invoke
JVM i C og det er lykkedes for mig at finde et godt sted at finde hjælpen.

Først og fremmest hos JAVASOFT.com for nu har de taget sig sammen og lavede
deres hjemmeside lidt bedre end den var før og så har de også lavet deres
søgefunktion bedre.

og så hvis man har installeret JDK 1.2 > eller større så følger der
automatisk nogle eksempler på hvordan man invoker en Java Applet/Applikation
i C med man skal bare udpakke filen src.jar||src.zip og i mappen folders
ligger der 4 filer og de filer kan man så bruge til at lære hvordan man skal
gøre det fejlfrit.

Jeg synes bare at jeg ville give min viden til jer andre!!!

--
Best regards / Med venlig hilsen

David Poulsen
Email: dpoulsen@e-box.dk
ICQ: 150873892

Fra : David Poulsen

Dato : 28-06-02 09:30

Fra : David Poulsen

Dato : 28-06-02 09:31

> [...]
skal
> gøre det fejlfrit.
>
> Jeg synes bare at jeg ville give min viden til jer andre!!!

Jeg glemte at vedlægge

tre links hos javasoft:

http://java.sun.com/products/jdk/faq/jni-j2sdk-faq.html

http://java.sun.com/products/jdk/faq/jnifaq.html