MS Windows
briani 27239
IRQ 12 problem på w2k
Fra : Kjeld

Dato : 28-06-02 06:45

Hej NG

Jeg har installeret et realtech netkort på en windows 2k pc, men resourcen
IRQ 12 som netkortet får tildelt disabler konstant. Nogen gange fungere det
og andre gange ikke.

Hvordan løser jeg det problem?

Har også prøvet med et 3com 905c netkort med samme resultat.

Me win XP installeret har jeg samme problem, hvorimod win 95, 98 og NT4 ikke
volder problemmer. Da fungerer det hele fint.

MVH

Kjeld

Fra : Jørgen Klindt Anders~

Dato : 28-06-02 07:04

> [...]
> IRQ 12 som netkortet får tildelt disabler konstant. Nogen gange fungere

prøv at slå plug and play os fra i bios.

klindt