Grafik-problem i MOHAA
Fra : Lars Lind

Dato : 27-06-02 23:44

Jeg har prøvet alt, synes jeg. Alle mulige indstillinger i spillet, men
alligevel er grafikken lidt underlig. Store dele af elementerne, specielt
nede i u-båden er hvide flader, og hvis jeg her fra går til kontrolrummet,
så er dette også hvidt. Er der nogen som kender til dette problem??

Håber der er en kvik og venlig sjæl derude....

Mvh.
Lars

Fra : DonE

Dato : 28-06-02 05:00

"Lars Lind" <larslevin@adr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så er dette også hvidt. Er der nogen som kender til dette problem??
>
> Håber der er en kvik og venlig sjæl derude....

Ny Driver??

/DonE

Fra : Martin K

Dato : 28-06-02 10:04

Lars Lind wrote:
> [...]
> dette problem??
>
> Håber der er en kvik og venlig sjæl derude....

Du skriver jo ikke meget om din hardware, men en ny grafikdriver, kan da
altid anbefales

--
Martin K

Fra : Lars Lind

Dato : 28-06-02 10:31

Jeg har hentet en driver. Jeg har forøvrigt følgende maskine:
1200 mhz amd
512 mb ram
matrox 450 duelhead

hmmm....problemet opstod først i banen med sne.

Mvh.
Lars