Neverwinter Nights fryser!
Fra : SonofonoS

Dato : 27-06-02 22:18

Nogen der har samme problem. Mit system er som følger:

AMD T-Bird 1000mHz
128mb ram
Geforce256 32mb ram (Ja ja, det skal snart skiftes!)
Kører med windows XP

Jeg har prøvet både med og uden patchen til v. 1.18!

Det er lidt træls at spillet fryser. Jeg er endnu ikke kommet ud af
akademiet!!! Glemmer sgu at save!

Fra : Martin Møller

Dato : 04-07-02 02:11

"SonofonoS" <sonofonos@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har prøvet både med og uden patchen til v. 1.18!
>
> Det er lidt træls at spillet fryser. Jeg er endnu ikke kommet ud af

Har nøjagtigt det samme problem. Nogle gange kan der gå lidt over en time -
andre gange kun få minutter. Har endda opdateret til 1.19. Nyeste driver til
Ati8500 og SB Audigy, men lige lidt hjælper det. Må bare huske at save tit.
Har dog allerede været igennem 1 distrikt og er igang med et nyt distrikt.
Ganske fængslende må man sige.

Min config er: P4 1,8 GHz, 256 mb RambusRam, Ati Radeon 8500, Win XP.

Martin

Fra : Lars Funck

Dato : 04-07-02 07:34

Jeg har nøjagtigt samme problem. NWN frøs 7-8 gange i løbet af en aften (ja,
man er vel vedholdende), faktisk gik det så galt at det modul jeg spillede
til sidst ikke kunne loades... suk... reinstallation

Spillet holder for vildt! Men jeg håber squ der kommer en patch temmeligt
hurtigt.

Funck