bedste bilspil til lan games
Fra : Mads Møllegaard

Dato : 27-06-02 22:11

hej NG,

mig og min roommate vil anskaffe os et bilspil, hvor vi kan køre mod
hinanden over LAN

hvad er bedst...

noget som vi synes er fedt er spil som Ultimate Race (Racing?) - en lidt
ældre sag, men ret fedt..

hvad kan i anbefale ??

Fra : KNL DtP

Dato : 27-06-02 22:54

"Mads Møllegaard" <mmm@graffiti.net> skrev i en meddelelse

> hvad er bedst...

SportsCar GT er super. Det er efterhånden et par år gammelt, men der findes mange
baner og rigtig mange biler. Stort, stor underholdningsværdi og så er det meget
realistisk - som langt fra er en selvfølge i dagens "bil"-spil.

MVH

Kristian
www.24h-le-mans.dk

Fra : Karsten Borchers

Dato : 28-06-02 02:35

- Ja, Sports Car GT er lige at gå til, og ret fedt. (har ikke prøvet over
Lan)
- Need for Speed 5 Porsche Unleashed. (har ikke prøvet over Lan)
- F12002 eller F12001. (har ikke prøvet over Lan)
- Nascar 2002 Racing hvis i er til ovaler. Arcade delen er noget nemmere at
kontrollere end den super realistiske sim del. Fungere 100% over internet og
samme gælder over Lan. Bedste netkode.
- Grand Prix Legends hvis man kan lide gamle vildbasser fra tresserne. Super
realistisk, og møj svært i starten. Min favorit sim. Samme netkode som
Nascar 2002 Racing og Nascar Racing 4 for den sags skyld.
- Rally Masters er kanon sjovt og fungere rigtig godt over Lan. Det spil kan
ikke koste mange kroner længere.
- Swedish Touringcars 2 (STCC2). Bruger samme netkode som Rally Masters, så
det fungere også fint.

Karsten Borchers
www.simracing.dk
www.racesimcentral.com

Fra : thor

Dato : 28-06-02 13:55

> [...]
at
> kontrollere end den super realistiske sim del. Fungere 100% over internet

Vil sige dette, hvis man er øvet og har sat sin bil optimalt op, og køre ud
af lang siden med sin ven lige i røven for at indhændrte de forand kørende,
så er der virkelig spænding.
Det er vildt godt lavet, og luftmodstanen og alt det andet som spiller ind
på hastigheden, ser virkeligt ud.

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 28-06-02 12:52

Jeg ville nok kaste mig over "1nsane" et ikke helt nyt, men FEDT offroad
spil med masser af forskellige gamemodes ud over bare almindeligt "kom først
i mål ræs"... prøv det prøv det ;)

Mikkel

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 28-06-02 13:38

Og hvis det må være rigtigt gammelt er "Big Red Racing" en nostalgisk
favorit fra dengang farfar var barn.

Du kunne også gå i en anden retning og prøve "Nascar Heat" som er meget
meget nemmere og mere arcade præget end Papyrus' Nascar 2002... det er lige
til at gå til og man kan kæmpe de vildeste nærkampe efter 5 minutter.

Mikkel

Fra : Jesper Barrit

Dato : 28-06-02 13:06

> hvad er bedst...

Micro Machines...

og NFS, hvis det skal være mere som Ultimate Race (Racing?)

Jesper Barrit