MS Windows
briani 27239
Hjælp: hvordan kan jeg få adgang til mine ~
Fra : abo

Dato : 27-06-02 22:08

Hej

Min ellers meget fine windows XP Pro crashede fuldstændigt forleden dag,
der var intet at gøre ud over at installere det igen. Mit KÆMPE problem
er nu hvordan jeg kan få adgang til mine gamle filer, som lå gemt i
"documents and settings" under mit brugernavn i min tidligere
installation. Problemet er at jeg kan se at mappen ligger på min
harddisk, men jeg kan bare ikke få lov til at gå ind i den! Jeg kender
som sagt mit tidligere password og brugernavn, så det drejer sig ikke om
et glemt password. Jeg vil blive virkelig, virkelig blive glad hvis der
er nogen der kan rede mig ud af pinen!!! Det drejer sig om mange meget
vigitge dokumenter og filer, der er helt uerstattelige.
forhånd tak og god sommer

http://www.kandu.dk/

Fra : Niels Andersen

Dato : 27-06-02 22:05

abo wrote in <a3LS8.87595$N46.2422794@news010.worldonline.dk>:
> Det drejer sig om mange meget
> vigitge dokumenter og filer, der er helt uerstattelige.

Backup?

--
Mvh.

Niels Andersen