MS Windows
briani 27239
windows 2k service pack
Fra : Odin Faaborg

Dato : 27-06-02 21:39

hej
jeg har et spærgsmål som måske er lidt underligt.
jeg har en bærbar pc (233 mhz) som jeg har kørt W2K på et stykke tid
nu trænger den alvorligt til en ny installation ... det sker jo .... gg

jeg vil igen installere W2K med servicepack2 ..
så...
er det muligt at lave en cd hvor SP2 er "lagt ind" i installationen?
så jeg slipper for at først installere W2K og derefter SP2 ...
håber jeg har formuleret mig så det kan forstås

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-02 21:42

"Odin Faaborg" <tom_faaborg@mailme.dk> skrev:
> er det muligt at lave en cd hvor SP2 er "lagt ind" i installationen?
> så jeg slipper for at først installere W2K og derefter SP2 ...
> håber jeg har formuleret mig så det kan forstås

Hej
Jeg har skrevet en artikel der omhandler noget lign. dog er der i artiklen
tale om SP1 integreret Office XP cd-rom, men princippet er det samme.
Artiklen findes på min hjemmeside.

Med venlig hilsen
Per Schulze
http://Webkurs.dk

Fra : Odin Faaborg

Dato : 27-06-02 22:01

> [...]
> artiklen tale om SP1 integreret Office XP cd-rom, men princippet er
> det samme. Artiklen findes på min hjemmeside.

har været inde og kigge nu
øh .. jeg skal jo nok bruge nogle andre kommandoer ?? og filnavne?
hvis du kunne give mig dem??

på forhånd tak

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 27-06-02 22:23

> [...]
> i installationen?
> så jeg slipper for at først installere W2K og derefter

Jeg har løst problemet ved at installere det jeg skal
bruge og så lave et image. Så kan jeg også
reinstallere på 10min.

> håber jeg har formuleret mig så det kan forstås

Det gik ;)

Venligst
Mikael

Fra : Odin Faaborg

Dato : 27-06-02 22:37

Mikael Nørrelund Andersen <noerrelund@pc.dk> wrote in news:3d1b823b$0$1480
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Jeg har løst problemet ved at installere det jeg skal
> bruge og så lave et image. Så kan jeg også
> reinstallere på 10min.

tak det havde jeg overvejet under installationen første gang

det er bare ikke så nemt med en gammel bærbar som kun har 3 gb disk og et
cd-rom drev
men tak alligevel

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 27-06-02 22:44

> det er bare ikke så nemt med en gammel bærbar som
> kun har 3 gb disk og et cd-rom drev

Ja, det er rigtigt, men så er der jo nok den mulighed
du selv nævner.
At kopiere sin Windows CD og ligge div. opdateringer
med ned på skiven.

> men tak alligevel

Det var da så lidt.

Mvh.
Mikael

Fra : Madsen

Dato : 27-06-02 23:03

Odin Faaborg skrev:

> jeg vil igen installere W2K med servicepack2 ..
> så er det muligt at lave en cd hvor SP2 er "lagt ind" i
> installationen?

Der er en vejledning her:
http://www.bink.nu/Bootcd/default.htm

Madsen.