MB ID
Fra : wn

Dato : 27-06-02 20:43

Hej ng

jeg har arvet en fujitsu siemens computer , uden manualer eller drivere,jeg
kan ikke finde ud af hvilket MB der er i dyret. under opstart skriver den
CW35L

MVH wn

Fra : FeZ

Dato : 27-06-02 20:51

"wn" <wan@city.dk> skrev i en meddelelse

> jeg har arvet en fujitsu siemens computer , uden manualer eller
drivere,jeg
> kan ikke finde ud af hvilket MB der er i dyret. under opstart skriver den
> CW35L

En søgning på google på "CW35L" gav følgende:
www.dfi.com.tw

Det er et DFI motherboard.
Læs mere på ovenstående side under
Products -> Archived products
--
FeZ

Fra : Jesper Godsk Nielsen

Dato : 28-06-02 03:46

">
> [...]
drivere,jeg
> kan ikke finde ud af hvilket MB der er i dyret. under opstart skriver den

prøv dette link, det ka hjælpe dig videre.

http://www.phoenix.com/pcuser/BIOS/bios-award-vendors.html