sorter foretrukne alfabetisk ?
Fra : Brian K

Dato : 27-06-02 19:47

Hej

hvordan sortere man fortrukne alfabetisk i IE5.0 ? (jeg har forsøgt ALT, men
kan ikke finde ud af det !!

Mvh
brian

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-02 20:00

"Brian K" skrev
> Hej
>
> hvordan sortere man fortrukne alfabetisk i IE5.0 ? (jeg har forsøgt ALT,
> [...]
Hej Brian
Højre klik et sted i din liste over foretrukne og vælg sorter efter navn.
Hvis du ikke har sådan et menupunkt så opdater din IE til version 6.0
Kan opdateres fra http://windowsupdate.microsoft.com

Med venlig hilsen
Per Schulze
http://Webkurs.dk

Fra : Claus Frørup

Dato : 27-06-02 20:29

Isang tao pinangalanan Brian K nagsulat :

>hvordan sortere man fortrukne alfabetisk i IE5.0 ?

Klik på foretrukne i værktøjslinien, højreklik et vilkårlig sted i
listen og vælg "sorter efter navn"
--
Bortgået signatur efterlyses.
Den er sidst set, natten mellem torsdag og elmetræet på Jarmers plads,

Fra : Brian K

Dato : 27-06-02 21:06

"Brian K" <brian@nospam.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> hvordan sortere man fortrukne alfabetisk i IE5.0 ? (jeg har forsøgt ALT,
men
> kan ikke finde ud af det !!

Fandt lige ud af at det var version 6.0 og der er ikke noget punkt der
hedder "sorter alfabetisk"

mvh
brian

Fra : Brian K

Dato : 27-06-02 21:12

Billede kan ses her (af skrivebord )

http://www.one1stop.com/ie/Clipboard.jpg

http://www.one1stop.com/ie/Clipboard2.jpg

der er intet der hedder "sorter alfabetisk"

mvh
brian

Fra : Brian K

Dato : 27-06-02 21:22

> der er intet der hedder "sorter alfabetisk"

Hej

pinligt ...en af mine venner skar det lige ud i pap for mig (jeg går ALDRIG
tile mine favoritter den vej)

http://www.one1stop.com/ie/Image1.jpg

ps. takker for hjælpen

Mvh

brian

Fra : Søren Blom

Dato : 28-06-02 00:47

"Brian K" <brian@nospam.com> skrev

> pinligt ...en af mine venner skar det lige ud i pap for mig (jeg går
ALDRIG
> tile mine favoritter den vej)

LOL...........så lærte du også noget i aften.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Brian K

Dato : 28-06-02 11:49

> LOL...........så lærte du også noget i aften.

ja, og det er jo altid rart (bare underligt at man skal ind lige af den vej
og at man ikke kan gøre det begge steder) !

Søren blom....er det den søren blom som boede i glostrup for 8 - 10 år siden
?

Mvh
brian