The kind of movie that opens in February..
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 27-06-02 19:04

Således skrev Leonard Maltin om en film engang, som var virkeligt ringe.

Daredevil har premiere i Februar, næste år.

Jeg forventer mig ikke det store, og teaseren ser osse temmelig anonym ud.

Thomas

Fra : Herold³

Dato : 30-06-02 18:45

> Således skrev Leonard Maltin om en film engang, som var virkeligt ringe.
>
> Daredevil har premiere i Februar, næste år.
>
> Jeg forventer mig ikke det store, og teaseren ser osse temmelig anonym ud.

Jeg glæder mig ellers helt vildt. DD er en stor stor marvelhelt, og kan de
fange den elegante action, krydset med den dystre, blinde helt, så bliver
det en oplevelse ud over det sædvanelige.

Især Kingpin glæder jeg mig til at se på film.

Ikke desto mindre giver traileren indtryk af at der ihvertfald sker noget i
filmen... og så kan den jo fordrive tiden til Ang Lees The Hulk.

Fra : spiderbaby@dkik.dk

Dato : 04-07-02 09:52

On Sun, 30 Jun 2002 19:44:30 +0200, "Herold³"
<jacob@spammerswillbeshotboomtown.net> wrote:

> [...]
>
>Ikke desto mindre giver traileren indtryk af at der ihvertfald sker noget i
>filmen... og så kan den jo fordrive tiden til Ang Lees The Hulk.

Hvad mener du så om at Kingpin bliver sort i filmen? Skuespilleren er
Michael Clarke Duncan , kæmpen fra Den Grønne Mil og Ni Fod Under. Men
han er vist osse den eneste skuespiller jeg kan komme på der har den
rigtige størrelse.

mvh
Alex

Fra : Homer

Dato : 04-07-02 10:08

spiderbaby@dkik.dk wrote:
> [...]
> Michael Clarke Duncan , kæmpen fra Den Grønne Mil og Ni Fod Under. Men
> han er vist osse den eneste skuespiller jeg kan komme på der har den

Jeg tror nu, du kender en del flere- han er faktisk "kun" 195 cm! Hans
størrelse i Den Grønne Mil er skabt kunstigt vha. fotografiske tricks,
kameravinkler, skamler(!) mv. - alt er taget i brug, lige bortset fra
computeren. Naturligvis er han stor i forvejen - dét kan man jo se på hans
blotte fysik, men han er fx. under 2 centimeter højere end David Morse
(der spiller "Brutal" i DGM).

http://us.imdb.com/Trivia?0120689

Du har naturligvis ret i, at han også er stor på andre ledder, og jeg
glæder mig da til at se ham igen ... ville bare dele lidt trivia med jer.

VH
Homer