Fjernelse af indlæg.
Fra : Foght

Dato : 27-06-02 18:04

Som forholdsvis ny her på siden ville jeg gerne spørge, hvordan kan det være
der er indlæg som er over en måned gamle og andre er fjernet efter en uge,
Med venlig hilsen
Erik Foght.

Fra : Arne Feldborg

Dato : 27-06-02 22:55

"Foght" <foght@mail1.stofanet.dk> skrev Thu, 27 Jun 2002 19:03:57 +0200

>Som forholdsvis ny her på siden ville jeg gerne spørge, hvordan kan det være
>der er indlæg som er over en måned gamle og andre er fjernet efter en uge,

Mener du her i gruppen, eller i forskellige grupper.?

Indlægene her i gruppen bliver typisk liggende ca. 3 måneder (lidt
afhængigt af hvilken udbyder du bruger). Men i feks. de binære grupper
er det meget normalt at indlægene kun bliver liggede i en uges tid.

Hvis du oplever at nogle indlæg her i gruppen blive 'væk' før andre, så
skyldes det givetvis indstillingerne i dit eget program. Afhængig af
hvilket program du bruger, så er der forskellige indstillinger for
hvilke indlæg der skal vises og hvilke der skal skjules.

--
mvh, A:\Feldborg

Fra : Foght

Dato : 28-06-02 19:40

Tak for svaret, det må så være min udbyder, for mine to indlæg har kun været
inde ca. en uge.
Med venlig hilsen
Erik Foght

Fra : Arne Feldborg

Dato : 29-06-02 00:21

"Foght" <foght@mail1.stofanet.dk> skrev Fri, 28 Jun 2002 20:40:09 +0200

>Tak for svaret, det må så være min udbyder, for mine to indlæg har kun været
>inde ca. en uge.

Nej det tror jeg faktisk ikke.

Nu kender jeg ikke Sofanets politik på området. Men hvis du kan se
andres indlæg i længere tid end dine egne - hos den samme udbyder og i
samme gruppe - så er det noget lokalt hos dig selv der gør sig gældende.

--
mvh, A:\Feldborg