fiskegrej på amager?
Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 27-06-02 17:12

Ligger der en forretning på amager?
Mvh. Lars

Fra : SEJ

Dato : 27-06-02 19:52

Hej Lars

Ja der ligger en lille forretning på islands brygge, starten af
amagerbrograde på v. hånd hvis du kommer fra byen, er lille men kan finde
det meste, af og til en overaskelse som dem der fik sig en billig Koona
stang da fabrikken var bændt

Fra : D-Fly

Dato : 27-06-02 20:14

"SEJ" <sejprv@adsl.tele.dk> wrote in

> [...]
> amagerbrograde på v. hånd hvis du kommer fra byen, er lille men kan finde
> det meste, af og til en overaskelse som dem der fik sig en billig Koona

tror det er *alt sport* på christians havn du mener..
vældig god service og altid klar på en lille sludder for en sladder

så er der driers lystfiske butik , men var under ombygning ,sidst jeg var
forbi,så ved ik lige pt om den har åben den ligger på amager brogade ud mod
sundbyvester plads.

--
MvH
><((((º> D-Fly ><((((º>

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen

Fra : EV0L

Dato : 28-06-02 11:52

Ja denne butik er god! og de er rigtig søde dem der har den !!!

-e.

Fra : Miracoolix

Dato : 29-08-02 15:54

"EV0L" <evol@evol.dkxx> wrote in message
> Ja denne butik er god! og de er rigtig søde dem der har den !!!

Jeg kan godt anbefale AL Sport på Christianshavn, rar betjening og god
service. og det kan lade sig gøre at redde sig et par rabatter hvis man
køber meget grej..

Dreiers Lystfiske butik er vist nok stadig under ombygning......men hvorom
alting er, så synes jeg personligt at der mangler grejbutikker på Amager
generelt.

Venlig hilsen
Morten

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 30-08-02 08:28

"Miracoolix" <sven@hund.se> skrev i en meddelelse

> Jeg kan godt anbefale AL Sport på Christianshavn, rar betjening og god
> service. og det kan lade sig gøre at redde sig et par rabatter hvis man
> køber meget grej..

Jep, jeg handlede hos dem sidste uge, helt fint, og god betjening!

Lars

Fra : sbj

Dato : 27-06-02 21:24

Ja den på Amagerbrogade er i hvertfald lukke lige for tiden Men jeg så Selve
Dreier på Dragør marked hvor han solgte fiske grej så måske kan du også tage
på Ullerrup marked der ligger i kongelunden også her på amager, og ja den på
christianshavn er da også go nok de plejer at være meget flinke der

mvh sbj