Hvilke MOBO understøtter P4 og DDR2700/320~
Fra : Dr. Ralph

Dato : 27-06-02 16:40

Se subjekt !

Det drejer sig om P4 2,26 GHz nortwood 533 Mhz bus.

-------------------------------
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : -=Madsen=-

Dato : 27-06-02 17:20

<-------------->
> De nye P4 dyr, skal de bruge specielle ram for at funge optimalt eller
kører
> de bare på med PC27/30/3200 RAM ?
> - jeg tænker på bruge ved Abit BD7-II bundkortet - så det er ikke RDRam vi
> snakker.
>
> Og hvordan er de nye cpu'er til oc egenligt ? de er jo klokket højt fra
> start ?

<------------->

For at køre standart ikke OC. skal der kun bruges PC2100 til de nye P4 533

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 27-06-02 19:03

Hej

-=Madsen=- wrote:

> For at køre standart ikke OC. skal der kun bruges PC2100 til de nye P4 533

Du kan sandelig også køre PC2700 og PC3300 på en P4 533 med fordel.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 27-06-02 20:04

-=Madsen=- wrote:
> <-------------->

> kører

> <------------->
>
> For at køre standart ikke OC. skal der kun bruges PC2100 til de nye P4 533

så vidt jeg ved har både Via, SIS og Ali asynkron memory controller.. så
de kan udnytte hurtigere ram uanset FSB'en på din cpu..

jeg ville anbefale at vente på SIS nye AGP8x chipset.. hvis Asus da
ikke allerede har lanceret et board?

Fra : Martin Liversage

Dato : 28-06-02 23:52

"Dr. Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> wrote in message
> Det drejer sig om P4 2,26 GHz nortwood 533 Mhz bus.

ASUS P4S533
DFI NS70-EL
ECS L4S5A V3.x

--