Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon bordlader
Fra : 120100700

Dato : 27-06-02 15:42

hi gruppe

Jeg har, idag, undersøgt prisen på en bordlader (kan også anvendes i bilen)
til mit PowerShot G2 - "Original" - Pris (hold fast) 1.795 danske kr.

Hallo!!vi taler om - ikke et digitalkamera.

Heldigvis viste der sig et fornuftigt alternativ hos Bingo Foto - Tyske
Hähnel laver alternativer til flere typer.
Hvis nogen skulle være intereseret hedder Canon typen MCL103 - Pris 689 Kr.
stadig mange danske kroner
- men når man nu ikke ka' leve uden. - Jeg tror jeg tager en bajer til maden
i aften, jeg mener at 1.106 danske kroner gør en forskel.

Og til Canon - Hvis Hähnel ka' lave en adapter til 700 Kr. så ka' I vel
også.
Jeg har betalt jer godt for min G2'er (som jeg forøvrigt er glad for), jeg
vil ikke betale for et kamera mere iform af "originalt" ekstra udstyr.
Derfor ------Skam jer Canon------Skam jer Canon------Skam jer
Canon------Skam jer Canon------Skam jer.

hilsen
120100700

Fra : Morten Sørensen

Dato : 27-06-02 18:41

THansen har ladere til Canon batterier til 299,-
De forventer dem hjemme 1/8

/Morten

Fra : ha

Dato : 27-06-02 18:46

> - men når man nu ikke ka' leve uden. - Jeg tror jeg tager en bajer til
maden
> i aften, jeg mener at 1.106 danske kroner gør en forskel.

Who ever you are, så kommer du lige med i min aftensbøn, jeg skulle have
bestilt sådan een original een idag hos pris-baskeren, men fik ikke en
pris oplyst, så nu går "ordren" til Bingo.

mvh
ha

Fra : benny bryde

Dato : 27-06-02 19:16

hi igen

Ups! jeg forivrede mig - jeg har netop "nærlæst" kassen
Det er IKKE et tysk firma men irsk.
Men produktet er stadig det samme her er adressen til firmaet:
http://www.hahnel.ie

sorry
120100700

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 27-06-02 22:20

"120100700" <120100700@nypost.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har, idag, undersøgt prisen på en bordlader (kan også anvendes i
bilen)
> til mit PowerShot G2 - "Original" - Pris (hold fast) 1.795 danske kr.

Jeg har ganske vist et G1 men jeg mener at G1 og G2 bruger samme batteri.
Hos http://www.batterier.dk/ har jeg lige købt et BP-511 batteri til 250
kroner og i den forbindelse spurgte jeg om em lader til dette batteri,
nedenstående er det svar jeg fik.

Vi er ved at tage et parti hjem af opladeren til Li-Ion videobatterier, og
deriblandt er der også en til BP-511.
Den hedder AV-MP511E, og vi forventer, at den kommer til at koste omkring
kr. 249,- incl. moms og levering.
Der følger oplader, adapter med Euro-stik og adapter til brug i bilen
cigar-stik. Således kan den bruges både derhjemme og i bilen. Kanon lille
oplader til små penge.

Vi forventer, at starte salget af disse i august/september.

Batteriet som jeg købte er i øvrigt kraftigere en det originale Canon som er
på 1100 mAh mens det uoriginale er på 1250 mAh.

Jeg får lader til august/september fra http://www.batterier.dk/ .

Mvh
Henrik

Fra : 120100700

Dato : 28-06-02 07:05

Hi henrik

Jeg kendte ikke firmaet.
Hvis den pris holder er det sørme billigt, og noget mindre end jeg måtte
give. På den anden side - jeg sidder med min lader nu - og det er nu der er
ferie.
Jeg er sikker på du, til august/september bliver ligeså glad for din lader,
som jeg allerede nu er for min dyre.
Og igen tak for tippet til www.batterier.dk, som jeg nok skal få brug for.

mvh
120100700